Nissan Juke Nismo z dílen Senner Tuning nabídne 225 koní

Ladičská společnost Senner se tentokrát poohlédla pro inspiraci k japonské značce Nissan.

Lehké SUV Nissan Juke patří ke stylově řekněme osobitým, ovšem i u českých zákazníků velmi oblíbeným modelům. Jelikož v Evropě značka Nissan již prakticky neprodává normální osobní auta, o to více se soustředí na Juke, který jsme pro vás nedávno testovali ve sportovně střiženém provedení Nissan Juke Nismo. A právě z tohoto modelu vycházeli nyní pánové z firmy Senner Tuning ve své nejnovější stavbě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke Nismo jako Sport Box od Senner Tuning
 

U Senneru mají docela široký záběr, připomeňme třeba stavby Audi A1 Senner nebo závan nostalgie v podobě modelu BMW Z8 Senner. Nový Nissan Juke Nismo v pojetí Senner Tuning nese jméno Juke Sport Box, takže je patrné, že jeho tvůrci jej pojímají jako hračku svého druhu. Na první pohled zaznamenáme hlavně celočerné lakování v kombinaci s červenými, kontrastními detaily.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Mezi nimi vynikají zejména kryty zrcátek, linky ve spodní části nárazníků a prahových obkladů a emblémy Barracuda na dvacetipalcových litých ráfcích Tzunamee obutých do pneumatik Vredestein Ultrac Sessanta. Ke zlepšení jízdních vlastností pak mají přispět také upravené závěsy kol snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz byl kladen nejen na zvýšení výkonu a vylepšení podvozku, ale také na červené doplňky karoserie

Standardní zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l a přeplňováním turbodmychadlem se dočkal modifikovaného sání se speciálním filtrem, nerezového výfukového traktu a nového programu řídicí jednotky. Díky tomu dosahuje výkonu 225 koní (165 kW) a točivého momentu 275 Nm, což znamená nárůst zhruba o 25 koní, resp. 25 Nm. Pro přestavbu, jakou vidíte na snímcích, si připravte 37 650 Eur.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků