Nissan Juke Nismo z dílen Senner Tuning nabídne 225 koní

Ladičská společnost Senner se tentokrát poohlédla pro inspiraci k japonské značce Nissan.

Lehké SUV Nissan Juke patří ke stylově řekněme osobitým, ovšem i u českých zákazníků velmi oblíbeným modelům. Jelikož v Evropě značka Nissan již prakticky neprodává normální osobní auta, o to více se soustředí na Juke, který jsme pro vás nedávno testovali ve sportovně střiženém provedení Nissan Juke Nismo. A právě z tohoto modelu vycházeli nyní pánové z firmy Senner Tuning ve své nejnovější stavbě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke Nismo jako Sport Box od Senner Tuning
 

U Senneru mají docela široký záběr, připomeňme třeba stavby Audi A1 Senner nebo závan nostalgie v podobě modelu BMW Z8 Senner. Nový Nissan Juke Nismo v pojetí Senner Tuning nese jméno Juke Sport Box, takže je patrné, že jeho tvůrci jej pojímají jako hračku svého druhu. Na první pohled zaznamenáme hlavně celočerné lakování v kombinaci s červenými, kontrastními detaily.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Mezi nimi vynikají zejména kryty zrcátek, linky ve spodní části nárazníků a prahových obkladů a emblémy Barracuda na dvacetipalcových litých ráfcích Tzunamee obutých do pneumatik Vredestein Ultrac Sessanta. Ke zlepšení jízdních vlastností pak mají přispět také upravené závěsy kol snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz byl kladen nejen na zvýšení výkonu a vylepšení podvozku, ale také na červené doplňky karoserie

Standardní zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l a přeplňováním turbodmychadlem se dočkal modifikovaného sání se speciálním filtrem, nerezového výfukového traktu a nového programu řídicí jednotky. Díky tomu dosahuje výkonu 225 koní (165 kW) a točivého momentu 275 Nm, což znamená nárůst zhruba o 25 koní, resp. 25 Nm. Pro přestavbu, jakou vidíte na snímcích, si připravte 37 650 Eur.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků