Nissan Juke Nismo vstoupí do prodeje koncem roku

Kromě studie Hi-Cross přivezl Nissan do Ženevy také model Juke Nismo. Zatím se mluví o konceptu, ale už teď je jisté, že podobně vypadající provedení vstoupí do prodeje, a to koncem letošního roku. Na přesné hodnoty a technické údaje si musíme ještě chvíli počkat. Podle tiskové zprávy se ale máme těšit na výrazně upravený automobil, který se bude nabízet jak ve verzi s pohonem předních, tak s pohonem všech kol.

Pod kapotou bude přeplňovaná jedna-šestka, která v současnosti tvoří vrchol nabídky. Maximálně podává 190 koní a 240 Nm. Pro verzi Nismo ovšem dostane další úpravy a jeho parametry půjdou nahoru, stejně jako jízdní dynamika. Specialisté na aerodynamiku také vyladili tvary karoserie, vůz dostal širší blatníky, prahy, dozadu střešní spoiler a kvůli lepšímu proudění vzduchu kolem karoserie došlo také na jinak tvarovaná zpětná zrcátka.

Test: Nissan Juke 1,6 - auto pro Batmana

Test: Nissan Juke 1,6 - auto pro Batmana

Podvozek je nižší, tužší a změny se týkají také zavěšení. Opět se ale z tiskové zprávy nedovíme nic konkrétního. Auto stojí na devatenáctipalcových kolech. V interiéru najdeme matné detaily, středová konzola tvarovaná ve stylu motocyklu dostala kovový dekor. Výroba bude probíhat v závodě Nissan Motor Manufacturing UK v Sunderlandu, spolu s ostatními verzemi modelu Juke. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků