Nissan Juke dostal v Česku linii Race Line. Závodně se ani netváří

Nissan Juke je nově k dispozici v Race edici. Změny jsou ale čistě designového charakteru.

Nissan rád prodeje svých crossoverů podporuje různými speciálními edicemi, které se mají odlišit jak specifickými designovými prvky, tak i zvýhodněnou kombinací standardní výbavy. Juke si tak nyní můžete koupit nejen v edici šité na míru českým zákazníkům, tedy Czech Line, ale nově také Race Line.

Nová linie z velké části tvoří alternativu k nejvyšší výbavě Tekna. Je k mání s dvojicí zážehových přeplňovaných jednotek. Dvanáctistovka má 117 koní a je spojena s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Šestnáctistovka spolupracuje s převodovkou CVT a pohání všechna kola. Ve slabší verzi stojí Race Line 527.230, v silnější 667.330 korun. V obou případech ale Nissan nabízí slevu ve výši 89.700 korun.

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Krom viditelných červených detailů na náraznících, prazích, klikách či 18palcových discích se liší také zdvojenou čarou na bocích, která kontrastuje s černým, bílým nebo šedým lakem karoserie. nabízí ve standardu například automatickou klimatizaci, vrcholný infotainment včetně navigace, konektivitu se smartphony, 6 reproduktorů či zadní parkovací kameru. Dál připlácet za nic už nelze.

Nissan Juke Race Line - technické údaje a ceny
Motor DIG-T 115 DIG-T 190 X-Tronic 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1.197 1.618
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4500 140/5600
Točivý moment [N.m/min] 190/2000 240/5200
Převodovka 6M CVT (7)
Max. rychlost [km/h] 178 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,8 6,5
Základní cena motorizace [Kč] 527.230 (437.530) 667.330 (577.630)
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa okázale ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme rovnou říci, že je to docela škoda. Třeba Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků