Nissan Juke dostal v Česku linii Race Line. Závodně se ani netváří

Nissan Juke je nově k dispozici v Race edici. Změny jsou ale čistě designového charakteru.

Nissan rád prodeje svých crossoverů podporuje různými speciálními edicemi, které se mají odlišit jak specifickými designovými prvky, tak i zvýhodněnou kombinací standardní výbavy. Juke si tak nyní můžete koupit nejen v edici šité na míru českým zákazníkům, tedy Czech Line, ale nově také Race Line.

Nová linie z velké části tvoří alternativu k nejvyšší výbavě Tekna. Je k mání s dvojicí zážehových přeplňovaných jednotek. Dvanáctistovka má 117 koní a je spojena s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Šestnáctistovka spolupracuje s převodovkou CVT a pohání všechna kola. Ve slabší verzi stojí Race Line 527.230, v silnější 667.330 korun. V obou případech ale Nissan nabízí slevu ve výši 89.700 korun.

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Krom viditelných červených detailů na náraznících, prazích, klikách či 18palcových discích se liší také zdvojenou čarou na bocích, která kontrastuje s černým, bílým nebo šedým lakem karoserie. nabízí ve standardu například automatickou klimatizaci, vrcholný infotainment včetně navigace, konektivitu se smartphony, 6 reproduktorů či zadní parkovací kameru. Dál připlácet za nic už nelze.

Nissan Juke Race Line - technické údaje a ceny
Motor DIG-T 115 DIG-T 190 X-Tronic 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1.197 1.618
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4500 140/5600
Točivý moment [N.m/min] 190/2000 240/5200
Převodovka 6M CVT (7)
Max. rychlost [km/h] 178 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,8 6,5
Základní cena motorizace [Kč] 527.230 (437.530) 667.330 (577.630)
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků