Nissan Juke dostal v Česku linii Race Line. Závodně se ani netváří

Nissan Juke je nově k dispozici v Race edici. Změny jsou ale čistě designového charakteru.

Nissan rád prodeje svých crossoverů podporuje různými speciálními edicemi, které se mají odlišit jak specifickými designovými prvky, tak i zvýhodněnou kombinací standardní výbavy. Juke si tak nyní můžete koupit nejen v edici šité na míru českým zákazníkům, tedy Czech Line, ale nově také Race Line.

Nová linie z velké části tvoří alternativu k nejvyšší výbavě Tekna. Je k mání s dvojicí zážehových přeplňovaných jednotek. Dvanáctistovka má 117 koní a je spojena s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Šestnáctistovka spolupracuje s převodovkou CVT a pohání všechna kola. Ve slabší verzi stojí Race Line 527.230, v silnější 667.330 korun. V obou případech ale Nissan nabízí slevu ve výši 89.700 korun.

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Krom viditelných červených detailů na náraznících, prazích, klikách či 18palcových discích se liší také zdvojenou čarou na bocích, která kontrastuje s černým, bílým nebo šedým lakem karoserie. nabízí ve standardu například automatickou klimatizaci, vrcholný infotainment včetně navigace, konektivitu se smartphony, 6 reproduktorů či zadní parkovací kameru. Dál připlácet za nic už nelze.

Nissan Juke Race Line - technické údaje a ceny
Motor DIG-T 115 DIG-T 190 X-Tronic 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1.197 1.618
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4500 140/5600
Točivý moment [N.m/min] 190/2000 240/5200
Převodovka 6M CVT (7)
Max. rychlost [km/h] 178 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,8 6,5
Základní cena motorizace [Kč] 527.230 (437.530) 667.330 (577.630)
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků