Nissan Juke dostal v Česku linii Race Line. Závodně se ani netváří

Nissan Juke je nově k dispozici v Race edici. Změny jsou ale čistě designového charakteru.

Nissan rád prodeje svých crossoverů podporuje různými speciálními edicemi, které se mají odlišit jak specifickými designovými prvky, tak i zvýhodněnou kombinací standardní výbavy. Juke si tak nyní můžete koupit nejen v edici šité na míru českým zákazníkům, tedy Czech Line, ale nově také Race Line.

Nová linie z velké části tvoří alternativu k nejvyšší výbavě Tekna. Je k mání s dvojicí zážehových přeplňovaných jednotek. Dvanáctistovka má 117 koní a je spojena s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Šestnáctistovka spolupracuje s převodovkou CVT a pohání všechna kola. Ve slabší verzi stojí Race Line 527.230, v silnější 667.330 korun. V obou případech ale Nissan nabízí slevu ve výši 89.700 korun.

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Krom viditelných červených detailů na náraznících, prazích, klikách či 18palcových discích se liší také zdvojenou čarou na bocích, která kontrastuje s černým, bílým nebo šedým lakem karoserie. nabízí ve standardu například automatickou klimatizaci, vrcholný infotainment včetně navigace, konektivitu se smartphony, 6 reproduktorů či zadní parkovací kameru. Dál připlácet za nic už nelze.

Nissan Juke Race Line - technické údaje a ceny
Motor DIG-T 115 DIG-T 190 X-Tronic 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1.197 1.618
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4500 140/5600
Točivý moment [N.m/min] 190/2000 240/5200
Převodovka 6M CVT (7)
Max. rychlost [km/h] 178 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,8 6,5
Základní cena motorizace [Kč] 527.230 (437.530) 667.330 (577.630)
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků