Nissan Juke dostal v Česku linii Race Line. Závodně se ani netváří

Nissan Juke je nově k dispozici v Race edici. Změny jsou ale čistě designového charakteru.

Nissan rád prodeje svých crossoverů podporuje různými speciálními edicemi, které se mají odlišit jak specifickými designovými prvky, tak i zvýhodněnou kombinací standardní výbavy. Juke si tak nyní můžete koupit nejen v edici šité na míru českým zákazníkům, tedy Czech Line, ale nově také Race Line.

Nová linie z velké části tvoří alternativu k nejvyšší výbavě Tekna. Je k mání s dvojicí zážehových přeplňovaných jednotek. Dvanáctistovka má 117 koní a je spojena s manuální převodovkou a pohonem předních kol. Šestnáctistovka spolupracuje s převodovkou CVT a pohání všechna kola. Ve slabší verzi stojí Race Line 527.230, v silnější 667.330 korun. V obou případech ale Nissan nabízí slevu ve výši 89.700 korun.

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Test ojetiny Nissan Juke: Jak funguje vesmírná loď na platformě dusteru?

Krom viditelných červených detailů na náraznících, prazích, klikách či 18palcových discích se liší také zdvojenou čarou na bocích, která kontrastuje s černým, bílým nebo šedým lakem karoserie. nabízí ve standardu například automatickou klimatizaci, vrcholný infotainment včetně navigace, konektivitu se smartphony, 6 reproduktorů či zadní parkovací kameru. Dál připlácet za nic už nelze.

Nissan Juke Race Line - technické údaje a ceny
Motor DIG-T 115 DIG-T 190 X-Tronic 4WD
Zdvihový objem [cm3] 1.197 1.618
Válce/ventily 3/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 85/4500 140/5600
Točivý moment [N.m/min] 190/2000 240/5200
Převodovka 6M CVT (7)
Max. rychlost [km/h] 178 200
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 8,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,8 6,5
Základní cena motorizace [Kč] 527.230 (437.530) 667.330 (577.630)
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků