Nissan Interstar: nový užitkový vůz na českém trhu

Nissan uvádí v říjnu na trh nový užitkový vůz Interstar. Ten spadá do kategorie s celkovou hmotností od 2,8 do 3,5 tuny, kde se pokusí konkurovat již notoricky známým vozům typu Ford Transit či Peugeot Boxer. V ostatních kategoriích už japonská automobilka své zástupce má - Nissan Atleon a Cabstar E. Zajímavá je jistě paleta variant. Zákazníci mohou vybírat z 3 délek, 3 výšek, 3 motorů a 3 hmotnostních kategorií, z čehož lze "poskládat" 40 různých modelů. Uspořádání sedadel dává na výběr z těchto možností: třímístný Van, šestimístné Combi s posuvnou přepážkou, devítimístné Combi a šestnáctimístný Minibus.

Co se týče motorizace, zde připadají v úvahu jak jinak než turbodmychadlem přeplňované vznětové agregáty. Prvním motorem je turbodiesel 1,9 dCi s výkonem 59 kW/82 k, silnější 2,2 dCi disponuje 66 kW/90 koní. Na špici pak stojí 2,5 dCi s hodnotou rovných 85 kW/115 koní, se kterým Interstar vyvine až 145 km/h. Na všechny varianty se vztahuje tříletá garance (nebo do 100 000 km) a šestiletá záruka na karoserii. Cena se pohybuje v rozmezí 494 000 - 1 303 800 Kč (bez DPH) - záleží na variantě.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Z dálky se Interstar od konkurence nijak neodlišuje.
U užitkových vozů je vzhled až na posledním místě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 47 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků