Nissan Interstar: nový užitkový vůz na českém trhu

Nissan uvádí v říjnu na trh nový užitkový vůz Interstar. Ten spadá do kategorie s celkovou hmotností od 2,8 do 3,5 tuny, kde se pokusí konkurovat již notoricky známým vozům typu Ford Transit či Peugeot Boxer. V ostatních kategoriích už japonská automobilka své zástupce má - Nissan Atleon a Cabstar E. Zajímavá je jistě paleta variant. Zákazníci mohou vybírat z 3 délek, 3 výšek, 3 motorů a 3 hmotnostních kategorií, z čehož lze "poskládat" 40 různých modelů. Uspořádání sedadel dává na výběr z těchto možností: třímístný Van, šestimístné Combi s posuvnou přepážkou, devítimístné Combi a šestnáctimístný Minibus.

Co se týče motorizace, zde připadají v úvahu jak jinak než turbodmychadlem přeplňované vznětové agregáty. Prvním motorem je turbodiesel 1,9 dCi s výkonem 59 kW/82 k, silnější 2,2 dCi disponuje 66 kW/90 koní. Na špici pak stojí 2,5 dCi s hodnotou rovných 85 kW/115 koní, se kterým Interstar vyvine až 145 km/h. Na všechny varianty se vztahuje tříletá garance (nebo do 100 000 km) a šestiletá záruka na karoserii. Cena se pohybuje v rozmezí 494 000 - 1 303 800 Kč (bez DPH) - záleží na variantě.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Z dálky se Interstar od konkurence nijak neodlišuje.
U užitkových vozů je vzhled až na posledním místě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků