Nissan Interstar: nový užitkový vůz na českém trhu

Nissan uvádí v říjnu na trh nový užitkový vůz Interstar. Ten spadá do kategorie s celkovou hmotností od 2,8 do 3,5 tuny, kde se pokusí konkurovat již notoricky známým vozům typu Ford Transit či Peugeot Boxer. V ostatních kategoriích už japonská automobilka své zástupce má - Nissan Atleon a Cabstar E. Zajímavá je jistě paleta variant. Zákazníci mohou vybírat z 3 délek, 3 výšek, 3 motorů a 3 hmotnostních kategorií, z čehož lze "poskládat" 40 různých modelů. Uspořádání sedadel dává na výběr z těchto možností: třímístný Van, šestimístné Combi s posuvnou přepážkou, devítimístné Combi a šestnáctimístný Minibus.

Co se týče motorizace, zde připadají v úvahu jak jinak než turbodmychadlem přeplňované vznětové agregáty. Prvním motorem je turbodiesel 1,9 dCi s výkonem 59 kW/82 k, silnější 2,2 dCi disponuje 66 kW/90 koní. Na špici pak stojí 2,5 dCi s hodnotou rovných 85 kW/115 koní, se kterým Interstar vyvine až 145 km/h. Na všechny varianty se vztahuje tříletá garance (nebo do 100 000 km) a šestiletá záruka na karoserii. Cena se pohybuje v rozmezí 494 000 - 1 303 800 Kč (bez DPH) - záleží na variantě.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Z dálky se Interstar od konkurence nijak neodlišuje.
U užitkových vozů je vzhled až na posledním místě.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků