Nejspíš bude hodně záležet na tom, z čeho se těch 20% bude počítat. Jestli z celkové celosvětové produkce pouze elektrických Nissanů, nebo třeba z evropských prodejů vozidel Nissan bez ohledu na druh motoru? Kdyby to byla ta druhá možnost, tak by možná stačilo snížit celkové prodeje značky Nissan v Evropě natolik, aby to tak nějak statisticky vyšlo... ;-)
Jak to chce Nissan dokázat s těma svejma šmejdskejma dílerama, který když prodávaj elektrokáru tak naslibujou hory doly a když si chce u nich člověk nabít na dobíječce tak buď nefunguje, nebo před ní sami parkujou nebo za to chtěj prachy protože je to strašně votravuje. Co sem tak čet reakce majitelů Leafů tak doslova sršeli nadšením a to jak u nás tak v USA 3-[:-D3-[Starý automobilky na ty svoje vexlácký dealerství a servisy jednou zajdou.
...a komu?
Těm co chtějí vynikající motor nepotřebující startér, spojku, převodovku, močovinu aby to extrémně nesmrdělo ani 12 válců pro normální kulturu chodu .
Tak si kup ten vynikajíci motor, bez močoviny a neotravuj lidi co milují normálni auta a ne vysavače. Tahni na hybrid.cz, je Vás tam dost na elektrogrupák.
Mám rád i některé kvalitní V8 (např. Hemi) bez turba a přímého vstřikování.B-]
:-D jj je to zábavnej pohled, jak se kouřící E46 snaží aspoň o píď poodjed žabáckýmu elektromobilu. Zevnitř se na ten černej kouř dívá jinak...v tom tichu a s lepším motorem B-]
Jj... Máš pravdu. Akorát ten s tím starým BMW ujede minimálně 700km než bude muset zajet k benzince. To už se ty budeš moct cca 3x zabavít v tom tichu u dobíjecí stanice :-D Takže knížku s sebou :-P turisto...
No po městě dost těžko Nemyslíš? Každej druhej třetí den zapojim kabel. To není problém...
Ano. Po městě je to něco jiného. Elektromobil do města dava smysl. Taky jsem nad tím uvažoval. Koukal jsem na i3 a za tu cenu kupovat nákupní tašku do města mi přijde nesmysl. Za to je 3er. Pokud to ma dojezd cca 150-200 km tak by to mělo stát polovinu. Kdyz jsem si minuly rok chtěl udělat radost byla v hledáčku i tesla - ta je použitelná i normálně. Ale nakonec to vyhrál 5litr atmo:) - cca 1.2mil za ušetřené peníze oproti tesle (cca 3 mil) mám par set tisíc kilometru zdarma i se spotřebou 14 litrů :) nicméně za 5 let se uvidí. Pokud vyřeší rychlejší nabíjení a hlavně dojezd alespoň 400km tak proč ne...
ok, zrychlenie je fajn, ale co dojazd?Ja potrebujem dojazd na dialnici MINIMALNE 500 km - ked bude taky elekromobil za cenu naftovej oktavie - beriem HNED!
Dnešní Leaf je na tvý užití asi stejná blbost jako 330d do města.
Scifi.
Tebe za par rokov zostane len veteran.cz
Radšej nech ostane veterán.cz, kde si stále pozriem krásne a dobré auta, ale tebe Milan ostane len elektro-autonómne a podľa všetkých super krabice, ktoré Ťa budú sledovať, obmedzovať ale hlavne, že budeš cool. Aby to auto sa za Vás išlo aj vy....Uži si to!!!.
Těm co potřebují mít baterku za půl míče s roční kontrolou, dva chladiče, rekuperační jednotku nebo měnit brzdové destičky každého půl roku, kulturu cestování koňského spřežení a organizaci cestovní nikoliv podle požadavků člověka, ale možností auta.
Tak především to není pro lidi bez rozhledu, že... Rekuperace je v dnešních autech a je spolehlivá, v elektromobilech navíc součástí pohonu. Brzdové destičky normální člověk při normální jízdě používá, takže nezatvrdnou pístky a jinak se destičky tolik neopotřebují. A teď to nejhlavnější...nová Toyota Prius nabízí indukční nabíjení. Je to otázka pár let, věř tomu. Elektromobil na 80% jízd a půjčovna na dovolenou - nebo druhé auto se spalovacím motorem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.