Produkční verze Nissanu IDx nebude, aspoň prozatím. Vývoj samostatné platformy by byl moc drahý a japonská automobilka bude ráda, když udrží nad vodou aspoň projekt nástupce Nissanu 370Z. Toyota GT86 a Subaru BRZ tak mají o konkurenta méně, informuje magazín The Truth About Cars.
Nissan nemá prostředky na to, aby vyvíjel úplně novou platformu pro kompaktní zadokolku. Auto by sice bylo velmi atraktivní, ale jen pro úzkou skupinu zákazníků a ti by nebyli ochotní platit za auto tolik, aby na sebe vydělalo. V tomto segmentu si Nissan nemůže velkou marži dovolit.
Platforma Nissanu 370Z je příliš velká a ani její úprava nedává smysl, protože byla navržena na mnohem větší, těžší a výkonnější auta. Jediné, co by z konceptu IDx mohlo přežít, jsou určité stylistické prvky. Ty by si mohly najít cestu do některého z budoucích modelů s pohonem předních kol.
Aliance Renault-Nissan by sice mohla poskytnout solidní základ, ale aktuální koncept Renaultu Alpine vznikl s motorem vzadu a to se Nissanu zrovna moc nehodí. Jiné vhodné auto nebo projekt k dispozici není.