Nissan GT-R: známe změny pro modelový rok 2012

Kdeže loňské sněhy jsou. Modelový rok 2011 je v plném proudu a je třeba hledět vpřed. Nissan si svého veleúspěšného sportovního modelu GT-R z roku 2007 hledí a každý rok jej opatří menší modernizací. Nic oficiálního zatím nečekejme, ale na fandovských stránkách GTRblog se objevily nějaké uniklé snímky a informace k verzi určené pro modelový rok 2012.

Takže, co zde máme? Všimneme si přepracovaného předního nárazníku s denními světly z LED a nového zadního difuzoru. Tyto modifikace mají snížit koeficient odporu vzduchu Cx ze stávajících 0,272 na 0,268 při současném zvýšení přítlaku na zadní nápravě o 10 %. Dočkáme se údajně také nových kovaných ráfků Rays snižujících pohotovostní hmotnost vozu o 12 kg a nových odstínů karoserie. Podle GTRblogu jsou v plánu také decentní úpravy interiéru, podvozku a pohonné jednotky, ovšem zatím bez potřebných detailů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R nodeového roku 2012 už není tajemstvím  Foto: GTRblog

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků