Nissan GT-R V-spec: nejlepší z ostrých (spy photos)

Přinášíme vám prozatím nejlepší fotografie Nissanu GT-R ostré specifikace, označované jako V-spec (Victory specification). Pro pořádek zopakujme, že tento stroj má mít pod kapotou šestiválec o výkonu 550 koní, což je o 70 koní více než u sériového GT-R.

Nissanu se podařilo takového nárůstu dosáhnout pomocí větších tlaků plnění. Verzi V-spec je možné rozpoznat díky větším nasávacím otvorům, a to jak pro motor samotný, tak pro brzdy - mimochodem keramické a mnohem výkonnější, pravděpodobně opět od Bremba.

Podle všeho má být tato verze o celých 150 kilogramů lehčí, což bude mít velmi pozitivní následky na celkovou ovladatelnost a dynamiku vozu. Za tuto úsporu může rozhodnutí použít některé díly karoserie vyrobené z uhlíkových kompozitů. Zní to neuvěřitelně, ale Nissan již s prototypem pokořil na Severní smyčce Nürburgringu čas 7 minut a 25 sekund. Zdá se, že Evropa bude muset zabrat, protože tenhle vůz poráží mnohem dražší sporťáky zvučnějších jmen.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nissan GT-R V-spec při testech na Nordschleife

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků