Nissan GT-R Switzer: přes 1000 koní pro každodenní provoz

5 komentářů

jiri
29. června • 13:52

na 3.8 litru hodně dobrej výsledek tzn na necelý litr objemu přes 250 koní. A oktávka vymáčkne s turbem s dvoulitru směšných 200 koní a říká si vrs. To je tak trapné a směšné ale trefné ńa sebe upozornit jaký jsem blb.

Antiautomat
29. června • 7:18

v pohode. Pridem domov, necham to vychladnut, vymenim prevodovku, opravim rozmlateny spodok no a zavolam zeriav nech mi to zlozi do garaze /svetla vyska/.
Na vyjazde vsetko v opacnom garde, teda pokial som si nevybral na horeuvedene ukony par dni dovcu. No a raz okolo prefrci nejaky fakt naslapany viper a je po nalade. Kazdopadne super investicia.

daktr mawanaki
29. června • 9:40

no když píšou pro každodenní provoz:už vidim jak zastavuju u zelináře vystoupím z vozu(samozřejmě vypnu motor)a všichni budou okolo čumět jak mi praskaj(tím jak chladnou)kotouče a motor.....B-]:-D

m.dlouhy
29. června • 18:12

Vy jste dobrá dvojka ;) když si myslíte že toho víte víc než experti který se upravou brutálně silnejch aut zabývaj několik let, tak tam zavolejte, a řekněte ji že je třeba předimenzovat převodovku a upravit brdy. Určitě vám poděkujou s tím, že to nevěděli.
Takovýhle odborníky který se tady občas objeví přímo miluju

Ev Lo
30. června • 22:51

Vsak vzdyt je to pravda co pisou, nevim teda to praskani, ale rozhodne pokud delam gtr pro provoz, tak chces spis zvysit nez snizit ...

Doporučujeme

Články odjinud