Nissan GT-R SpecV nakonec oficiálně i v Evropě, v počtu 40 kusů

Nissan GT-R ve své vylepšené verzi s přívlastkem SpecV byl původně určen pouze pro japonský trh, avšak o víkendu nám automobilka mohla s radostí oznámit fakt, že pár šťastlivců se jej dočká i na starém kontinentu. Oficiálně bude pro Evropu určeno pouhých 40 kusů, což má i svou jasnou symboliku, jelikož právě letos uběhlo 40 let od výroby prvního Nissanu nesoucího označení GT-R.

GT-R SpecV není až takovou novinkou, takže jeho hlavní vlastnosti si jen krátce zopakujme. Model oproti běžné verze disponuje vícerými karbonovými doplňky a přišel o zadní sedadla, díky čemuž se podařilo solidně snížit hmotnost. O lepší brzdné vlastnosti se postará sada keramických brzd Brembo, o lepší zvuk titaniové výfukové potrubí a o lepší „posezení“ za volantem skořepinové sedadla Recaro. Navíc, SpecV se oproti sérii může pochlubit 20-ti palcovými ráfky Ray a pneumatikami s lepší přilnavostí.
I navzdory tomu, že maximální výkon je s běžně prodávaným modelem shodný, Nissan avizoval citelné zlepšení jízdních vlastností. Novinkou je ale lepší booster, který umožní krátkodobě zvýšit výkon obou turbodmychadel.
Nissan GT-R SpecV bude v Evropě k dispozici od 22. ledna 2010 za cenu kolem 138 200 eur (zhruba 3,5 milionu Kč). Jestli se nějaký ten kus oficiálně dostane do Česka či na Slovensko zatím netušíme.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan GT-R SpecV
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků