Nissan GT-R SpecV nakonec oficiálně i v Evropě, v počtu 40 kusů

Nissan GT-R ve své vylepšené verzi s přívlastkem SpecV byl původně určen pouze pro japonský trh, avšak o víkendu nám automobilka mohla s radostí oznámit fakt, že pár šťastlivců se jej dočká i na starém kontinentu. Oficiálně bude pro Evropu určeno pouhých 40 kusů, což má i svou jasnou symboliku, jelikož právě letos uběhlo 40 let od výroby prvního Nissanu nesoucího označení GT-R.

GT-R SpecV není až takovou novinkou, takže jeho hlavní vlastnosti si jen krátce zopakujme. Model oproti běžné verze disponuje vícerými karbonovými doplňky a přišel o zadní sedadla, díky čemuž se podařilo solidně snížit hmotnost. O lepší brzdné vlastnosti se postará sada keramických brzd Brembo, o lepší zvuk titaniové výfukové potrubí a o lepší „posezení“ za volantem skořepinové sedadla Recaro. Navíc, SpecV se oproti sérii může pochlubit 20-ti palcovými ráfky Ray a pneumatikami s lepší přilnavostí.
I navzdory tomu, že maximální výkon je s běžně prodávaným modelem shodný, Nissan avizoval citelné zlepšení jízdních vlastností. Novinkou je ale lepší booster, který umožní krátkodobě zvýšit výkon obou turbodmychadel.
Nissan GT-R SpecV bude v Evropě k dispozici od 22. ledna 2010 za cenu kolem 138 200 eur (zhruba 3,5 milionu Kč). Jestli se nějaký ten kus oficiálně dostane do Česka či na Slovensko zatím netušíme.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan GT-R SpecV
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků