Nissan GT-R SpecV nakonec oficiálně i v Evropě, v počtu 40 kusů

Nissan GT-R ve své vylepšené verzi s přívlastkem SpecV byl původně určen pouze pro japonský trh, avšak o víkendu nám automobilka mohla s radostí oznámit fakt, že pár šťastlivců se jej dočká i na starém kontinentu. Oficiálně bude pro Evropu určeno pouhých 40 kusů, což má i svou jasnou symboliku, jelikož právě letos uběhlo 40 let od výroby prvního Nissanu nesoucího označení GT-R.

GT-R SpecV není až takovou novinkou, takže jeho hlavní vlastnosti si jen krátce zopakujme. Model oproti běžné verze disponuje vícerými karbonovými doplňky a přišel o zadní sedadla, díky čemuž se podařilo solidně snížit hmotnost. O lepší brzdné vlastnosti se postará sada keramických brzd Brembo, o lepší zvuk titaniové výfukové potrubí a o lepší „posezení“ za volantem skořepinové sedadla Recaro. Navíc, SpecV se oproti sérii může pochlubit 20-ti palcovými ráfky Ray a pneumatikami s lepší přilnavostí.
I navzdory tomu, že maximální výkon je s běžně prodávaným modelem shodný, Nissan avizoval citelné zlepšení jízdních vlastností. Novinkou je ale lepší booster, který umožní krátkodobě zvýšit výkon obou turbodmychadel.
Nissan GT-R SpecV bude v Evropě k dispozici od 22. ledna 2010 za cenu kolem 138 200 eur (zhruba 3,5 milionu Kč). Jestli se nějaký ten kus oficiálně dostane do Česka či na Slovensko zatím netušíme.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan GT-R SpecV
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků