CEO Nissanu neni Chosn ale Ghosn :-/
Prodám rozvodovou sadu SKF na Octavii TDI 81kw do roku výroby 03/2001. Sada je kompletní i se vším montážním materiálem, originál zabalená. Nikdy nerozbalená. Původní cena 7548Kč, koupeno u Autokelly minulý měsíc. Nechám za 3400Kč Prodávám, protože už mám jiné auto. Alchemix@seznam.cz ;-)
"Původní cena 7548Kč, koupeno u Autokelly minulý měsíc."Beru za tu původní cenu! Nicméně předpokládám, že je to i s tou Octavkou ;)
je to prostě sen, snad se mi podari koupit si alespon model :-)):-))
Pekna prdelka, nadherne linie a ta svetla ... moc pekne auto, reinkarnace legendy je zdarila.Klidne me kopnete, ale ja stejne nedam na nemce dopustit (Porsche) nebo na italy (Lamborghini) .. tou sou mi favorite :-)Jestli se nemylim, tak cena by mohla byt srovnatelna s novou Corvettou ne?Pak by stalo za to je porovnat:-D
Mno, právě ten největší 800k klenot od JUN Auto se odporoučel (zlomená klika). A odkud to mám? Přidružil jsem se do rozhovoru s mechanikem na téhle akci http://www.carandmodel.com/article/D1GP_UK_Exhibition_Match/293.php, kde popisoval největší problémy VQ35DE (hliníkový blok, slabá klika a náročné vyvažování).
a nebyla to klika, utrhla se jim řemenice z kliky-asi soudruzi japonský použili nekvalitní šroubky :-)
vím že jim rupla, taky vím že předchozí verze Option One měla RB26DETT místo VQčka, ale chybka se může stát všude, a z běžného provozu-mám už čtvrté VQ-vím že spolehlivost vyjma VQ20DE je maximální, znám slováka s Maximou co má nalítáno přes tři čtvrtě mega...a kamarád má taky 350ku Z se dvěma turbama a jediné co zlobí je spojka...samozřejmě že koncepčně je řaďák lepší ale myslím že do GT-Rka by nedali motor vyhnanej nadoraz...
Ano, VQ35 je IMHO motor stavěný pro atmosférické plnění, se kterým funguje dobře. Je to moderní kultivovaný Véčkový šestiválec. Jeho nasazení pro sportovní účely (vyjma malého 350Z) je už diskutabilní. Pro velké zatížení je mnohem lepší starší VG30, o řadovém, přirozeně vyváženém RBčku ani nemluvě.Mno a ty už jsi s tím motorem něco provedl? Viz. http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=50804
ještě ne, chtěl jsem upravit kupé ale to jsme udělali tak hezky že nám bylo líto ho ´´mrvit´´ tak jsme ho prodali, na jaře chceme koupit nějakou americkou verzi s brembama, jsou o víc jak sto kilo lehčí a mají nižší kompresi, tudíž k přeplňování vhodnější a nechat si jí na hraní:-D trochu vykuchat interiér, dát tam skořepiny atd.. no a vyhrál to kompresor
Aha. Jasně, tak hodně štěstí.BTW proč pořád píšeš v množném čísle? :-)
protože jsme na to dva, já a moje žena;-) to ona mě dokopala abych koupil to první...a teď se to už veze, asi jsme chytli nějakej Z-virus:-))
Mno tak manželku s takovým přístupem lze jenom závidět. Já veškeré finance, které se týkají aut, musím zatraceně dobře maskovat.
jj, ale pár takových se najde- pokud nás někdo neodbyde že tyhle zájmy nejsou pro ženský ;-)
Pokud myslíš Option Stream-Z z roku 2003, tak ten měl také foukanou VQ35DE se single turbem. Viz můj článek na http://www.tuning-magazine.cz/top-story/archiv/2005/zari/clanek/option-stream-z/
máš pravdu, spletl jsem si to se speciálem od ORC. zatím jsem se zetkem nic neudělal, uvažuju o kompresorovém kitu od DC-sports, ale až do dalšího, teď máme kabrio a nechci ho prznit.
Pekne shrnuti. Na fotkach jeste s kamuflazi to vypadalo ze predek nebude nic extra, ale ve finale vypada cumak perfektne jako takova "svalnatejsi" 350z. Jenom jsem bud prehlidnul nebo to v clanku neni, nevite nekdo jetli bude zadni naprava riditelna jako v pripade Skylinu?A jeste dovetek autorovi, ocenuju jeho snahu psat cesky, ale ja bych mozna narozdil od nekterych mladsich ctenaru uvital klidne kdyby byl napsany klidne slovensky radsi nez takhle "ceskoslovesky".
S trochou obav se dívám na ten vidlicový šestiválec, odvozený od stávajícího VQ. Ne že by na tovární naladění nestačil, ale pokud z toho bude někdo chtít vydolovat dejme tomu 800-1000 koní (což je u single turbo kitů pro Toyotu Supra potažmo starý Skyline) běžné, aby to neodcházelo stejně rychle, jako stávající VQčka na steroidech (navzdory novým kovaným vnitřnostem).
kde jsi proboha přišel na to že VQčka odcházejí? je to jeden z nejlepších motorů na světě a jak dokázali u JUN Auto ani hranice 800 koní se singl turbem není problém... jinak standartní VQ35DE lze bez jakýchkoliv potíží s dvěmi malými turby nebo kompresorem vyhnat na cca 400-450 koní bez nutnosti upravit střeva motoru...
Viz odpověď níž, nějako jsem kliknul na špatné tlačítko.
Krásně svalnaté správné GT čko.Není co dodat a to i v souvislosti s cenou ....
jen by to chtělo aspoň 200kg dolů, těch 1740 je strašně moc ...
je to dost, ale když si vezmeš že Zetko má 1600 a je jen dvoumístný a zadokolka tak to není tak hrozný, navíc počítají se silnější a odlehčenou verzí EVO a to by mělo být to pravý japonský ořechový...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.