Nissan GT-R provedl nejrychlejší drift světa v rychlosti 304,96 km/h

Světové tabulky mají o jeden nový rekord navíc. Důkladně upravený Nissan GT-R překonal stávající zápis v kategorii nejrychlejšího driftu. A překonal ho opravdu výrazně, když posunul aktuální maximum téměř o 50 km/h.

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

Základem pro rekordní speciál byl Nissan GT-R modelového roku 2016, který ovšem prošel mnoha úpravami, přičemž zásadní jsou dvě. Výkon motoru se dostal na 1015 kW (1380 k) a vůz přišel o pohon všech kol. Tento speciál je tak čistokrevná zadokolka.

Nissan GT-R Nismo dobyl Nürburgring. Podívejte se na video

Nissan GT-R Nismo dobyl Nürburgring. Podívejte se na video

Za volant se posadil japonský šampion v driftování Masato Kawabata a rekordní zápis byl proveden na letišti Fujairah International Airport ve Spojených arabských emirátech. Předchozí zápis v této disciplíně měl na svém kontě Jakub Przygonski. Ten s upravenou Toyotou GT86 driftoval rychlostí 256 km/h.

Nissan zatím oficiálně zveřejnil pouze fotky a tiskovou zprávu, video se určitě objeví velmi brzy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků