Nissan GT-R pokořil na Nordschleife téměř všechny

9 komentářů

bizmark
3. května • 5:22

Ostatne neco podobneho se ocekavalo :-). No nic....zacinam setrit :-P

matooooo
3. května • 9:36

a jak je to mozne? som cital ze to natrel aj koenigsenu...

Zelí
3. května • 9:56

Hlavně skvěle dynamicky vyvážené auto. Klasická koncepce (dtto nejstarší vozy z počátku dvacáteho století např. bugatti a většina ostaních tehdy vyráběných) t.j. motor položený za přední nápravu s pohonem zadních kol. Navíc s převodovkou u zadní nápravy, doplněná o pohon přední nápravy unikátním způsobem kardanem od převodovky zpět k přední nápravě. Pod autem jsou tedy vedle sebe dva kardany!! Pro běžný auto nerealizovatelný a drahý postup, ale pro sporťák použitelné. Podvozek 4x4 s elektronickým řízením, žádný mechanický dino. S takovým autem zajede výborný čas na ns i zkušený amatér (samozřejmě ne takový jako suzuki).

anawarr
3. května • 9:36

když jsem si v roce 2001 koupil maximu qx byl jsem natolik sklamán, že šla za rok pryč a zařekl jsem se, že nissana už nikdy. ale tohle gt-r se mi líbí natolik, že minimálně absolvuji skušební jízdu a pokud mě nesklame podvozkem, tak bych ho asi koupil a pak se uvidí...

Petr
8. května • 17:54

Pokud si myslis, ze GTR je lepsi nez M3, tak ano...na okruhu asi ano...a to jsem zastancem BMW na smrt...ale ... v beznem ptovozu ho budes trapit. Krasa nove M3 je v tom, ze dokaze jezdit jak chces a navic je velmi komfortni. To je auto, ktere si predstavuju ja...ultimatni sportaky nejsou pro jezdeni na kazdy den, coz poznas az si jeden takovy koupis. Osobne na denni jezdeni mam BMW kupe 3 litr a nemuzu rict, ze bych mel nekdy s necim problem. GT-R je pro lidi, kteri maji prachy na pronajem okruhu a nebo chteji riskovat krk na okreskach, protoze je fakt zbesile rychle...chtel bych ho, ale mam rozum, cili zustane u E92. Ver tomu ze podvozek GT-R je na nasich cestach nepouzitelny.

MAR
3. května • 11:10

Myslim ze podvozek je to posledni, ceho bych se u GT-R obaval.

anawarr
3. května • 17:08

ono je něco jiného honit gt-r po okruhu a pak na okrskách za plného prvozu

Radek Ondrášík
3. května • 11:59

Ono dopředu nelze o tom autě říci nic. To, že je v aboslutní hodnotě opravdu rychlé nemusí ještě tolik znamenat. Ono nejde jenom o aboslutní hodnotu dosaženého času, ale třeba o to, jak si člověk tu jízdu užije, jak je to auto zábavné apod.Neříkám, že GT-R tyto vlastnosti nemá, to já netuším a můžu o tom jenom spekulovat, ale prostě často není podstatné to, zda dám okruh za 2 minuty, nebo za 2:10, ale to, jak si tu jízdu člověk užije, jaký charakter má to auto, jak komunikuje apod.

doombukurest
3. května • 6:55

niesi sam:P mal som som e46 m a tesil som sa na nove mko za tie prachy je tento nissan takze mko sa konat nebude:D

Doporučujeme

Články odjinud