Nissan GT-R pokořil na Nordschleife téměř všechny

7 minut a 29 sekund je oficiální čas, který zajel Nissan GT-R na slavné Nordschleife okruhu Nurburgring. Je to tedy o 9 sekund lepší, než byl původní z loňského testování, kdy byla část tratě mokrá.

Nynější měření probíhalo 16. a 17. dubna a za volantem seděl slavný a zkušený Toshio Suzuki. Bývalý jezdec Formule 1 měl k dispozici standardní sériový vůz japonské specifikace, samozřejmě bez omezovače rychlosti, s tím, že vůz jel na standardních pneumatikách, které dostane zákazník v autosalonu. Při použití semi slicků by šel čas na úroveň těch nejlepších vozů na světě.

Samotný výsledek je opravdu pecka. S ohledem na výkon vozu je to čas lepší, než za jaký touto tratí projelo Porsche 997 GT2 právě na semi slickách a blíží se vůbec nejlepším časům mezi silničními vozy. A to tu máme ještě Nissan GT-R V-Spec...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků