Nissan GT-R pokořil na Nordschleife téměř všechny

7 minut a 29 sekund je oficiální čas, který zajel Nissan GT-R na slavné Nordschleife okruhu Nurburgring. Je to tedy o 9 sekund lepší, než byl původní z loňského testování, kdy byla část tratě mokrá.

Nynější měření probíhalo 16. a 17. dubna a za volantem seděl slavný a zkušený Toshio Suzuki. Bývalý jezdec Formule 1 měl k dispozici standardní sériový vůz japonské specifikace, samozřejmě bez omezovače rychlosti, s tím, že vůz jel na standardních pneumatikách, které dostane zákazník v autosalonu. Při použití semi slicků by šel čas na úroveň těch nejlepších vozů na světě.

Samotný výsledek je opravdu pecka. S ohledem na výkon vozu je to čas lepší, než za jaký touto tratí projelo Porsche 997 GT2 právě na semi slickách a blíží se vůbec nejlepším časům mezi silničními vozy. A to tu máme ještě Nissan GT-R V-Spec...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků