Nissan GT-R pokořil na Nordschleife téměř všechny

7 minut a 29 sekund je oficiální čas, který zajel Nissan GT-R na slavné Nordschleife okruhu Nurburgring. Je to tedy o 9 sekund lepší, než byl původní z loňského testování, kdy byla část tratě mokrá.

Nynější měření probíhalo 16. a 17. dubna a za volantem seděl slavný a zkušený Toshio Suzuki. Bývalý jezdec Formule 1 měl k dispozici standardní sériový vůz japonské specifikace, samozřejmě bez omezovače rychlosti, s tím, že vůz jel na standardních pneumatikách, které dostane zákazník v autosalonu. Při použití semi slicků by šel čas na úroveň těch nejlepších vozů na světě.

Samotný výsledek je opravdu pecka. S ohledem na výkon vozu je to čas lepší, než za jaký touto tratí projelo Porsche 997 GT2 právě na semi slickách a blíží se vůbec nejlepším časům mezi silničními vozy. A to tu máme ještě Nissan GT-R V-Spec...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků