Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Automobilka Nissan oznámila, že špičkové provedení modelu GT-R Nismo v evropském provedení oslaví svoji premiéru již příští měsíc na autosalonu v Ženevě.
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogalerie (38 nových snímků)

O přípravách modelu Nissan GT-R Nismo jsme vás předběžně informovali už v polovině loňského roku, kdy se spekulovalo o zrychlení z 0 na 100 km/h okolo neuvěřitelných 2 s, což dosud Nissan ani nepotvrdil, ani nevyvrátil. V listopadu pak vůz vyrazil na Severní smyčku Nürburgringu, kde dosáhl vynikajícího výkonu, když jedno kolo zajel za 7:08:69, ovšem zastavil se také na okruhu Sodeguara.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R Nismo v evropské specifikaci bude představen v Ženevě

Svoji premiéru Nissan GT-R Nismo oslavil již loni na autosalonu v Tokiu. V Japonsku se již prodává, ovšem zákazníci v Evropě stále čekají na zahájení dodávek, jež má odstartovat v září. Dosud probíhalo ladění tohoto modelu podle evropských požadavků, a to zejména na Nürburgringu, kde se vůz dočkal zejména upravené aerodynamiky a nového nastavení podvozku. V porovnání se standardním Nissanem GT-R má provedení Nismo vykazovat lepší přítlak, jenž má být při rychlosti 300 km/h až o 100 kg vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jízdní výkony evropské verze zatím stále nebyly oznámeny, ovšem bezpochyby budou stát zato...
 

Nissan GT-R Nismo disponuje upraveným zážehovým šestiválcem 3,8 l V6, jenž bude podle posledních informací dosahovat výkonu 600 koní (441 kW) a točivého momentu 652 Nm, jenž se přenáší na kola obou náprav. Nejen nastavení podvozku a aerodynamiky, ale také úpravy motoru vycházejí ze závodní specifikace Nissan GT-R GT3. Jde zejména o modifikované plnění s většími turbodmychadly, samostatné řízení zapalování pro každý válec nebo upravené mazání se suchou klikovou skříní.


 

 

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogalerie (38 nových snímků)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků