Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Automobilka Nissan oznámila, že špičkové provedení modelu GT-R Nismo v evropském provedení oslaví svoji premiéru již příští měsíc na autosalonu v Ženevě.
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogalerie (38 nových snímků)

O přípravách modelu Nissan GT-R Nismo jsme vás předběžně informovali už v polovině loňského roku, kdy se spekulovalo o zrychlení z 0 na 100 km/h okolo neuvěřitelných 2 s, což dosud Nissan ani nepotvrdil, ani nevyvrátil. V listopadu pak vůz vyrazil na Severní smyčku Nürburgringu, kde dosáhl vynikajícího výkonu, když jedno kolo zajel za 7:08:69, ovšem zastavil se také na okruhu Sodeguara.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R Nismo v evropské specifikaci bude představen v Ženevě

Svoji premiéru Nissan GT-R Nismo oslavil již loni na autosalonu v Tokiu. V Japonsku se již prodává, ovšem zákazníci v Evropě stále čekají na zahájení dodávek, jež má odstartovat v září. Dosud probíhalo ladění tohoto modelu podle evropských požadavků, a to zejména na Nürburgringu, kde se vůz dočkal zejména upravené aerodynamiky a nového nastavení podvozku. V porovnání se standardním Nissanem GT-R má provedení Nismo vykazovat lepší přítlak, jenž má být při rychlosti 300 km/h až o 100 kg vyšší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jízdní výkony evropské verze zatím stále nebyly oznámeny, ovšem bezpochyby budou stát zato...
 

Nissan GT-R Nismo disponuje upraveným zážehovým šestiválcem 3,8 l V6, jenž bude podle posledních informací dosahovat výkonu 600 koní (441 kW) a točivého momentu 652 Nm, jenž se přenáší na kola obou náprav. Nejen nastavení podvozku a aerodynamiky, ale také úpravy motoru vycházejí ze závodní specifikace Nissan GT-R GT3. Jde zejména o modifikované plnění s většími turbodmychadly, samostatné řízení zapalování pro každý válec nebo upravené mazání se suchou klikovou skříní.


 

 

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogalerie (38 nových snímků)
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků