Nissan GT-R Nismo má zrychlit z 0 na 96 km/h za těžko uvěřitelné 2 s

Značka Nissan upřesňuje podobu svého připravovaného modelu Nissan GT-R Nismo. A konkurence už se může třást…
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Nissan 370Z Nismo

Tovární ladičské oddělení Nissanu Nismo směřuje především k ladění sportovních a závodních vozů Nissan, ale v současnosti nabízí také poněkud civilnější modely Nissan Juke Nismo, a dokonce i elektromobil Nissan Leaf Nismo. Nyní však Nismo připravuje opravdovou lahůdku, jež má vycházet z aktuálního provedení špičkového modelu Nissan GT-R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z Nismo

Na Goodwoodu se letos nechal slyšet jeden z pracovníků automobilky Nissan, že prý má nový Nissan GT-R Nismo zrychlovat z 0 na 96 km/h, tedy 60 mph, za neuvěřitelné 2 vteřiny. To by znamenalo, že novinka deklasuje i nejrespektovanější a nejdražší supersportovní vozy současnosti, třeba Bugatti Veyron Super Sport dá „stovku“ za 2,46 s…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R Nismo by mohl příští rok pořádně protřepat se statistikami...

Špičkové zrychlení prý bude dílem jak celkově snížené hmotnosti, tak i mírně posíleného motoru V6 3,8 l s dvojicí turbodmychadel a výkonem zhruba 578 koní (425 kW). Nový model Nissan GT-R Nismo sice vzniká v dílnách Nisma, ale na vývoji se podílí také společnost Williams Advanced Engineering, jejíž nejmenovaný představitel slibuje, že budeme všichni překvapeni, jak značný výkonový potenciál se v modelu Nissan GT-R ještě skrývá.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Nový Nissan GT-R Nismo se začne prodávat nejspíš až v průběhu příštího roku a na první pohled má zaujmout také rozsáhlou sadou aerodynamických prvků, novými výfuky a rudými detaily po vzoru o něco kratšího vozu Nissan 370Z Nismo. A právě tento model si můžete prozatím prohlédnout v následující fotogalerii.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Nissan 370Z Nismo
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků