Nissan GT-R Nismo má zrychlit z 0 na 96 km/h za těžko uvěřitelné 2 s

Značka Nissan upřesňuje podobu svého připravovaného modelu Nissan GT-R Nismo. A konkurence už se může třást…
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Nissan 370Z Nismo

Tovární ladičské oddělení Nissanu Nismo směřuje především k ladění sportovních a závodních vozů Nissan, ale v současnosti nabízí také poněkud civilnější modely Nissan Juke Nismo, a dokonce i elektromobil Nissan Leaf Nismo. Nyní však Nismo připravuje opravdovou lahůdku, jež má vycházet z aktuálního provedení špičkového modelu Nissan GT-R.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z Nismo

Na Goodwoodu se letos nechal slyšet jeden z pracovníků automobilky Nissan, že prý má nový Nissan GT-R Nismo zrychlovat z 0 na 96 km/h, tedy 60 mph, za neuvěřitelné 2 vteřiny. To by znamenalo, že novinka deklasuje i nejrespektovanější a nejdražší supersportovní vozy současnosti, třeba Bugatti Veyron Super Sport dá „stovku“ za 2,46 s…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R Nismo by mohl příští rok pořádně protřepat se statistikami...

Špičkové zrychlení prý bude dílem jak celkově snížené hmotnosti, tak i mírně posíleného motoru V6 3,8 l s dvojicí turbodmychadel a výkonem zhruba 578 koní (425 kW). Nový model Nissan GT-R Nismo sice vzniká v dílnách Nisma, ale na vývoji se podílí také společnost Williams Advanced Engineering, jejíž nejmenovaný představitel slibuje, že budeme všichni překvapeni, jak značný výkonový potenciál se v modelu Nissan GT-R ještě skrývá.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Nový Nissan GT-R Nismo se začne prodávat nejspíš až v průběhu příštího roku a na první pohled má zaujmout také rozsáhlou sadou aerodynamických prvků, novými výfuky a rudými detaily po vzoru o něco kratšího vozu Nissan 370Z Nismo. A právě tento model si můžete prozatím prohlédnout v následující fotogalerii.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Nissan 370Z Nismo
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků