Nissan GT-R Nismo: 600 koní a přepracovaný podvozek

Poté, co Nissan představil modernizované GT-R, přichází facelift také pro ostrou variantu Nismo. Stručně řečeno, ta dostala pod kapotu 600 koní a inženýři důkladně přepracovali podvozek. 

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Upravený Nissan GT-R Nismo poznáte především podle nových nárazníků. V interiéru se pak měnila palubní deska, nový je volant nebo středová loketní opěrka. Podobně jako u klasické verze, i zde došlo k redukci tlačítek na středovém panelu, když původní auto nabízelo 27 ovladačů a po faceliftu jich má GT-R Nismo pouze jedenáct. 

Co se techniky týká, Nissan slibuje výrazně zesílenou karoserii, což umožnilo nasadit tužší tlumiče, pružiny a stabilizátory. Ve výsledku by mělo upravené GT-R Nismo nabídnou lepší jízdní vlastnosti. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 l s parametry 441 kW (600 k) a 652 Nm. 

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

Nissan GT-R Nismo bude dostupný v pěti barvách. Vůz se vyrábí v japonském Tochigi, přičemž motory jsou ručně sestavovány v Yokohamě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků