Nissan GT-R Nismo: 600 koní a přepracovaný podvozek

Poté, co Nissan představil modernizované GT-R, přichází facelift také pro ostrou variantu Nismo. Stručně řečeno, ta dostala pod kapotu 600 koní a inženýři důkladně přepracovali podvozek. 

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Upravený Nissan GT-R Nismo poznáte především podle nových nárazníků. V interiéru se pak měnila palubní deska, nový je volant nebo středová loketní opěrka. Podobně jako u klasické verze, i zde došlo k redukci tlačítek na středovém panelu, když původní auto nabízelo 27 ovladačů a po faceliftu jich má GT-R Nismo pouze jedenáct. 

Co se techniky týká, Nissan slibuje výrazně zesílenou karoserii, což umožnilo nasadit tužší tlumiče, pružiny a stabilizátory. Ve výsledku by mělo upravené GT-R Nismo nabídnou lepší jízdní vlastnosti. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 l s parametry 441 kW (600 k) a 652 Nm. 

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

Nissan GT-R Nismo bude dostupný v pěti barvách. Vůz se vyrábí v japonském Tochigi, přičemž motory jsou ručně sestavovány v Yokohamě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 22 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků