Nissan GT-R Nismo: 600 koní a přepracovaný podvozek

Poté, co Nissan představil modernizované GT-R, přichází facelift také pro ostrou variantu Nismo. Stručně řečeno, ta dostala pod kapotu 600 koní a inženýři důkladně přepracovali podvozek. 

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Upravený Nissan GT-R Nismo poznáte především podle nových nárazníků. V interiéru se pak měnila palubní deska, nový je volant nebo středová loketní opěrka. Podobně jako u klasické verze, i zde došlo k redukci tlačítek na středovém panelu, když původní auto nabízelo 27 ovladačů a po faceliftu jich má GT-R Nismo pouze jedenáct. 

Co se techniky týká, Nissan slibuje výrazně zesílenou karoserii, což umožnilo nasadit tužší tlumiče, pružiny a stabilizátory. Ve výsledku by mělo upravené GT-R Nismo nabídnou lepší jízdní vlastnosti. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 l s parametry 441 kW (600 k) a 652 Nm. 

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

Nissan GT-R Nismo bude dostupný v pěti barvách. Vůz se vyrábí v japonském Tochigi, přičemž motory jsou ručně sestavovány v Yokohamě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků