Nissan GT-R Nismo: 600 koní a přepracovaný podvozek

Poté, co Nissan představil modernizované GT-R, přichází facelift také pro ostrou variantu Nismo. Stručně řečeno, ta dostala pod kapotu 600 koní a inženýři důkladně přepracovali podvozek. 

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Nový Nissan GT-R dorazil na český trh se základní cenou 2 660 000 Kč

Upravený Nissan GT-R Nismo poznáte především podle nových nárazníků. V interiéru se pak měnila palubní deska, nový je volant nebo středová loketní opěrka. Podobně jako u klasické verze, i zde došlo k redukci tlačítek na středovém panelu, když původní auto nabízelo 27 ovladačů a po faceliftu jich má GT-R Nismo pouze jedenáct. 

Co se techniky týká, Nissan slibuje výrazně zesílenou karoserii, což umožnilo nasadit tužší tlumiče, pružiny a stabilizátory. Ve výsledku by mělo upravené GT-R Nismo nabídnou lepší jízdní vlastnosti. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 l s parametry 441 kW (600 k) a 652 Nm. 

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

New York 2016 živě: Nový Nissan GT-R pouští zvuk motoru z reproduktorů

Nissan GT-R Nismo bude dostupný v pěti barvách. Vůz se vyrábí v japonském Tochigi, přičemž motory jsou ručně sestavovány v Yokohamě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků