Nissan GT-R má na Slovensku výhradného distribútora

Spoločnosť Auto-Impex bola menovaná výhradným distribútorom vozidiel Nissan GT-R na Slovensku. Športový model bude ponúkať v nedávno otvorenom showroome v Bratislave v Lamači.

Celoeurópska sieť špecializovaných dílerov  - Nissan High Performance Centres - bola vytvorená na zabezpečenie toho, aby sa zákazníkom vozidiel Nissan GT-R poskytla pozornosť predajných špecialistov a popredajná starostlivosť. Centrá investujú do špeciálneho obchodného a technického školenia svojho personálu ako aj do vysoko vyspelého vybavenia potrebného na údržbu a opravy vozidiel GT-R.

Nissan High Performance Centres musí spĺňať prísne kritériá, pokiaľ ide o spokojnosť zákazníkov, zdroje a umiestnenie showroomov. Preto si spoločnosť Nissan SCEE vybrala ako svojho výhradného distribútora pre túto značku spoločnosť Auto-Impex, ktorá je najväčším slovenským dílerom vozidiel Nissan s viac ako 15-ročnými skúsenosťami.

Prvé dodávky vozidla Nissan GT-R sú plánované na marec 2009. Díleri, vymenovaní ako High Performance Centres, môžu prijímať už od 4. apríla predbežné objednávky spojené so zložením zálohy 5 000 EUR. Zálohu je možné uhradiť aj on-line na adrese www.gtrnissan.com.

Cena za nový Nissan GT-R sa pohybuje v rozmedzí od 2 519 000 SK za vozidlo v základnej verzii do 2 637 000 SK za vozidlá z Black edície.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků