Nissan GT-R: Ještě jeden facelift, nová generace až za tři roky jako hybrid

Nissan GT-R: Ještě jeden facelift, nová generace až za tři roky jako hybrid

Nissan příští rok představí ještě jeden poslední facelift pro kupé GT-R, než dorazí nová generace. Ta měla původně přijít už v roce 2016, ale vysoce postavený manažer automobilky řekl magazínu Autocar, že Nissan ještě ani nezačal pracovat na designu a že dříve než za tři roky nové auto nebude.

Nissan nicméně už pracuje na pohonném ústrojí pro nové GT-R. Má se jednat o hybridní pohon, ale jak se stalo u sportovně zaměřených aut módou, nepůjde ani tak o emise, jako spíše o ještě větší výkon. Těžko ale spekulovat nad konečnými čísly.

Video: Je tohle Nissan GT-R budoucnosti?

Video: Je tohle Nissan GT-R budoucnosti?

Poslední silniční verze Nissanu GT-R, upravený model Nismo, posílá na všechna kola výkon 441 kW (600 koní). Je možné, že facelift dostane buď tento motor, nebo ještě trošku posílí, ale skutečně se nedá odhadnout, jaká čísla nabídne nová generace označovaná jako R36.

S vývojem hybridního pohonu pro Nissan GT-R (R36) pomáhá údajně i Williams a auto si opět zachová motor vpředu a pohon všech kol. Design se inspiruje v konceptu Vision 2020 Gran Turismo, který můžete znát buď ze závodního simulátoru Gran Turismo 6 nebo letošního festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků