V Ostravě jich pár jezdí a je to krása. Jezdí tu i R8 V10+, pár Ferrari, McClaren, jednou do roka/dvou vidí člověk Lambo, ale tenhle Nisan je jiný. Všechny výše zmiňované auta jsou taková Exotika a to je jejich kouzlo. Je to ale všechno na jedno brdo. GT-R ale, to je Dinosaurus, který si vás přijel dát k snídani. Nevypadá jako konvenční Supersport, ale jako sporťák z dětských představ a čmáranic. Je to pecka.Snad další generaci nezmrvi. Mě osobně se ten uhlazeny koncept (který myslím i vyrobili) moc nelíbí. Už moc zapadá do konfekce.
Na to, že je to v podstatě Renault a poruchovost je 99%a u převodovek 100% to není špatný. Víc než 150tis KM to nedá bez generáky a provoz stojí víc než Lambo
Ono lambo taky není žádná paráda, ten vzduchovej podvozek s automatickým zdvihem před spomalovacím retarderem dokáže přijít člověka dost draho stačí když se sonda na zdvih krapet zaprasi a už má zpoždění až 10sec a novej nárazník vyjde na 260 litrů to je docela fér 😂
Ono taková auta není levné udržet jako daily auto ani jako movitý člověk. Ty cifry jen lítají. Tohle jsou maximálně víkendovky. Další věc je, že lidé závidí a přestane Vás bavit neustálé řešení parkování, omlácení auta apod.. Proč myslíte, že pak takoví lidé volí výkonnější varianty D3 případně jiné prémie? Aby splynuli s davem. :-) Něco jiného je jak na náměstí parkuje černá limuzína nebo oranžové Lambo..
to není pravda, záleží jak se k tomu člověk chová. Každopádně GTR a honda NSX jsou jedinný dva supersporty který se daji používat jako daily. dobře se řídí, mají dobrý rejd, pohodlný podvozek atd. jedinné co tak nesmíš používat launch control ....to je drahá sranda.A když člověk jede předpisově tak to žere kolem deseti což je super na ty koně.
chtěl bych tě vidět v GTR na D1, by ti to vyklepalo orgány :-D
Když už píšu článek, tak si alespoň ověřte údaje, další chyba ve zrychlení...nismo ma 0-60mph za 2,5s, klasická verze 2,7s až 2,8...u 2019 verze to možná bude ještě lepší, 3s+ je sračka..
GT-R mělo a má šestistupňovou dvojspojku...:-O;-)
plus zpátečku. Nevím proč to nissan tají, v technických udají nic není napsaný a fakty nevíme co je to za skřín.
Máš pravdu Gejša, ale tvoj príspevok zabolelo no....🙂
Je mi líto že jsem se dotkl fanoušků Rychle a zběsile,ale zdá se mi že se výrazy typu´´legenda,kult´´nějak moc plýtvá.
V prestižní evropské ADAC GT-Masters serii se plácá tahle kultovní legenda za dumpingové ceny spolu s dalším kultem jménem Honda NSX na chvostu závodního pole:-DV letošní sezoně se zdá že nejede ani jedna.
V ADAC GT Masters jezdí třída GT3. To nemá se sériovým autem moc společného.
V Americe jsou Acury NSX ve třídě GTD naprosto v pohodě, ono hodně záleží na tom jak je organizátory nastaveno BOP, a co si budeme povídat velká německá trojka vždy tahá za ten delší konec provazu. Nebýt Lamba, Bentley, Astonu a Ferrari SMP Racing tak jsou z GTček značkové poháry německých výrobců.
Tak tu německou trojku hlavně úspěšně nabourává Chevrolet C7,který celou sérii vyhrál dvakrát za posledních šest let.Pro vítězství si mimochodem zajel nedávno v Mostě v nedělním závodě.
no nazdar - který osel dělal tu tabulku !! GT-R niky neměl a nemá 7-mi kvalt !!
6 stupnů do předu a 1 zpátečka. Závodní a speciály zpátečku nemají a tak normální verze se udává počet i se zpátečkou. To poznáš na závodním okruhu jak mechanici ty auta tam tlačí.
nejdriv se v necem aspon podobnym svez a potom pis.
Myslím že Nissan GT-R nikdy sedmikvalt neměl, takže menší chybka.
jedno z najzaujimavejsich aut dnesnej doby, aj ked uz ma cez 10rokov je stale na vrychu sportovosti ... tam kde vsetci pouzivaju MR koncepciu .. ono ma v predu motor a awd ... je to fakt skvele auto
Hned pro něj letím, jen co mi příjde důchod:-)):-))
tak jestli tohle je to slibovaný v testu Z4, tak tohle je fakt lepší jen pro ty počítačové jezdce. Z4 si může dovolit každý a nezrujnuje ho ani pojistka a tankování, ale někdo nemá auto na ježdění a tak to zhltne.
Srovnáváš auto, které víc než zdatně sekunduje supersportům s autem které vypráší silnější SUV a musí že sebe vydat všechno aby udrželo krok s modernímu hot hatchi.
já nejsem novinář, já jsem to nesrovnával, přečti si test Z4 a potom piš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.