Nissan GT-R je pořád i v Česku nejlevnější cesta, jak zrychlit na stovku za 3 sekundy

24 komentářů

Tomáš Štěrba
17. července • 10:57

V Ostravě jich pár jezdí a je to krása. Jezdí tu i R8 V10+, pár Ferrari, McClaren, jednou do roka/dvou vidí člověk Lambo, ale tenhle Nisan je jiný. Všechny výše zmiňované auta jsou taková Exotika a to je jejich kouzlo. Je to ale všechno na jedno brdo. GT-R ale, to je Dinosaurus, který si vás přijel dát k snídani. Nevypadá jako konvenční Supersport, ale jako sporťák z dětských představ a čmáranic. Je to pecka.
Snad další generaci nezmrvi. Mě osobně se ten uhlazeny koncept (který myslím i vyrobili) moc nelíbí. Už moc zapadá do konfekce.

OMG
15. července • 14:27

Na to, že je to v podstatě Renault a poruchovost je 99%a u převodovek 100% to není špatný. Víc než 150tis KM to nedá bez generáky a provoz stojí víc než Lambo

DK
15. července • 17:41

Ono lambo taky není žádná paráda, ten vzduchovej podvozek s automatickým zdvihem před spomalovacím retarderem dokáže přijít člověka dost draho stačí když se sonda na zdvih krapet zaprasi a už má zpoždění až 10sec a novej nárazník vyjde na 260 litrů to je docela fér 😂

ZF
15. července • 20:06

Ono taková auta není levné udržet jako daily auto ani jako movitý člověk. Ty cifry jen lítají. Tohle jsou maximálně víkendovky. Další věc je, že lidé závidí a přestane Vás bavit neustálé řešení parkování, omlácení auta apod.. Proč myslíte, že pak takoví lidé volí výkonnější varianty D3 případně jiné prémie? Aby splynuli s davem. :-) Něco jiného je jak na náměstí parkuje černá limuzína nebo oranžové Lambo..

wtf
16. července • 10:34

to není pravda, záleží jak se k tomu člověk chová. Každopádně GTR a honda NSX jsou jedinný dva supersporty který se daji používat jako daily. dobře se řídí, mají dobrý rejd, pohodlný podvozek atd. jedinné co tak nesmíš používat launch control ....to je drahá sranda.
A když člověk jede předpisově tak to žere kolem deseti což je super na ty koně.

Twan
17. července • 17:11

chtěl bych tě vidět v GTR na D1, by ti to vyklepalo orgány :-D

L
14. července • 14:08

Když už píšu článek, tak si alespoň ověřte údaje, další chyba ve zrychlení...nismo ma 0-60mph za 2,5s, klasická verze 2,7s až 2,8...u 2019 verze to možná bude ještě lepší, 3s+ je sračka..

Assasin
14. července • 12:46

GT-R mělo a má šestistupňovou dvojspojku...:-O;-)

petr r. (petrumr)
15. července • 17:46

plus zpátečku. Nevím proč to nissan tají, v technických udají nic není napsaný a fakty nevíme co je to za skřín.

Laci
14. července • 9:41

Máš pravdu Gejša, ale tvoj príspevok zabolelo no....🙂

Gejša
14. července • 11:57

Je mi líto že jsem se dotkl fanoušků Rychle a zběsile,ale zdá se mi že se výrazy typu´´legenda,kult´´nějak moc plýtvá.

Gejša
14. července • 1:48

V prestižní evropské ADAC GT-Masters serii se plácá tahle kultovní legenda za dumpingové ceny spolu s dalším kultem jménem Honda NSX na chvostu závodního pole:-D
V letošní sezoně se zdá že nejede ani jedna.

Gouda
14. července • 12:02

V ADAC GT Masters jezdí třída GT3. To nemá se sériovým autem moc společného.

chacha
14. července • 10:39

V Americe jsou Acury NSX ve třídě GTD naprosto v pohodě, ono hodně záleží na tom jak je organizátory nastaveno BOP, a co si budeme povídat velká německá trojka vždy tahá za ten delší konec provazu. Nebýt Lamba, Bentley, Astonu a Ferrari SMP Racing tak jsou z GTček značkové poháry německých výrobců.

Gejša
14. července • 11:50

Tak tu německou trojku hlavně úspěšně nabourává Chevrolet C7,který celou sérii vyhrál dvakrát za posledních šest let.Pro vítězství si mimochodem zajel nedávno v Mostě v nedělním závodě.

Vlada
13. července • 23:52

no nazdar - který osel dělal tu tabulku !! GT-R niky neměl a nemá 7-mi kvalt !!

petr r. (petrumr)
14. července • 9:31

6 stupnů do předu a 1 zpátečka. Závodní a speciály zpátečku nemají a tak normální verze se udává počet i se zpátečkou. To poznáš na závodním okruhu jak mechanici ty auta tam tlačí.

555pavel
13. července • 22:58

nejdriv se v necem aspon podobnym svez a potom pis.

Luděk Hrazda
13. července • 22:44

Myslím že Nissan GT-R nikdy sedmikvalt neměl, takže menší chybka.

OnlyTruth
13. července • 13:32

jedno z najzaujimavejsich aut dnesnej doby, aj ked uz ma cez 10rokov je stale na vrychu sportovosti ... tam kde vsetci pouzivaju MR koncepciu .. ono ma v predu motor a awd ... je to fakt skvele auto

Miroslav Hoření
13. července • 10:55

Hned pro něj letím, jen co mi příjde důchod:-)):-))

petr r. (petrumr)
13. července • 10:47

tak jestli tohle je to slibovaný v testu Z4, tak tohle je fakt lepší jen pro ty počítačové jezdce. Z4 si může dovolit každý a nezrujnuje ho ani pojistka a tankování, ale někdo nemá auto na ježdění a tak to zhltne.

Axel Toronto (xax41)
13. července • 13:40

Srovnáváš auto, které víc než zdatně sekunduje supersportům s autem které vypráší silnější SUV a musí že sebe vydat všechno aby udrželo krok s modernímu hot hatchi.

petr r. (petrumr)
13. července • 14:54

já nejsem novinář, já jsem to nesrovnával, přečti si test Z4 a potom piš.

Doporučujeme

Články odjinud