Nissan GT-R je pořád i v Česku nejlevnější cesta, jak zrychlit na stovku za 3 sekundy

tak jestli tohle je to slibovaný v testu Z4, tak tohle je fakt lepší jen pro ty počítačové jezdce. Z4 si může dovolit každý a nezrujnuje ho ani pojistka a tankování, ale někdo nemá auto na ježdění a tak to zhltne.

Odpovědět  |   | 

Srovnáváš auto, které víc než zdatně sekunduje supersportům s autem které vypráší silnější SUV a musí že sebe vydat všechno aby udrželo krok s modernímu hot hatchi.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 13. 07. 2019 13:43

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 

já nejsem novinář, já jsem to nesrovnával, přečti si test Z4 a potom piš.

Odpovědět  |   | 

Hned pro něj letím, jen co mi příjde důchod

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 07. 2019 13:32

jedno z najzaujimavejsich aut dnesnej doby, aj ked uz ma cez 10rokov je stale na vrychu sportovosti ... tam kde vsetci pouzivaju MR koncepciu .. ono ma v predu motor a awd ... je to fakt skvele auto

Odpovědět  |   | 
Luděk Hrazda  |  13. 07. 2019 22:44

Myslím že Nissan GT-R nikdy sedmikvalt neměl, takže menší chybka.

Odpovědět  |   | 
555pavel  |  13. 07. 2019 22:58

nejdriv se v necem aspon podobnym svez a potom pis.

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  13. 07. 2019 23:52

no nazdar - který osel dělal tu tabulku !! GT-R niky neměl a nemá 7-mi kvalt !!

Odpovědět  |   | 

6 stupnů do předu a 1 zpátečka. Závodní a speciály zpátečku nemají a tak normální verze se udává počet i se zpátečkou. To poznáš na závodním okruhu jak mechanici ty auta tam tlačí.

Odpovědět  |   | 
Gejša  |  14. 07. 2019 01:48

V prestižní evropské ADAC GT-Masters serii se plácá tahle kultovní legenda za dumpingové ceny spolu s dalším kultem jménem Honda NSX na chvostu závodního pole
V letošní sezoně se zdá že nejede ani jedna.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 07. 2019 10:39

V Americe jsou Acury NSX ve třídě GTD naprosto v pohodě, ono hodně záleží na tom jak je organizátory nastaveno BOP, a co si budeme povídat velká německá trojka vždy tahá za ten delší konec provazu. Nebýt Lamba, Bentley, Astonu a Ferrari SMP Racing tak jsou z GTček značkové poháry německých výrobců.

Odpovědět  |   | 
Gejša  |  14. 07. 2019 11:50

Tak tu německou trojku hlavně úspěšně nabourává Chevrolet C7,který celou sérii vyhrál dvakrát za posledních šest let.Pro vítězství si mimochodem zajel nedávno v Mostě v nedělním závodě.

Odpovědět  |   | 
Gouda  |  14. 07. 2019 12:02

V ADAC GT Masters jezdí třída GT3. To nemá se sériovým autem moc společného.

Odpovědět  |   | 
Laci  |  14. 07. 2019 09:41

Máš pravdu Gejša, ale tvoj príspevok zabolelo no....🙂

Odpovědět  |   | 
Gejša  |  14. 07. 2019 11:57

Je mi líto že jsem se dotkl fanoušků Rychle a zběsile,ale zdá se mi že se výrazy typu´´legenda,kult´´nějak moc plýtvá.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  14. 07. 2019 12:46

GT-R mělo a má šestistupňovou dvojspojku...

Odpovědět  |   | 

plus zpátečku. Nevím proč to nissan tají, v technických udají nic není napsaný a fakty nevíme co je to za skřín.

Odpovědět  |   | 
L  |  14. 07. 2019 14:08

Když už píšu článek, tak si alespoň ověřte údaje, další chyba ve zrychlení...nismo ma 0-60mph za 2,5s, klasická verze 2,7s až 2,8...u 2019 verze to možná bude ještě lepší, 3s+ je sračka..

Odpovědět  |   | 
OMG  |  15. 07. 2019 14:27

Na to, že je to v podstatě Renault a poruchovost je 99%a u převodovek 100% to není špatný. Víc než 150tis KM to nedá bez generáky a provoz stojí víc než Lambo

Odpovědět  |   | 
DK  |  15. 07. 2019 17:41

Ono lambo taky není žádná paráda, ten vzduchovej podvozek s automatickým zdvihem před spomalovacím retarderem dokáže přijít člověka dost draho stačí když se sonda na zdvih krapet zaprasi a už má zpoždění až 10sec a novej nárazník vyjde na 260 litrů to je docela fér 😂

Odpovědět  |   | 
ZF  |  15. 07. 2019 20:06

Ono taková auta není levné udržet jako daily auto ani jako movitý člověk. Ty cifry jen lítají. Tohle jsou maximálně víkendovky. Další věc je, že lidé závidí a přestane Vás bavit neustálé řešení parkování, omlácení auta apod.. Proč myslíte, že pak takoví lidé volí výkonnější varianty D3 případně jiné prémie? Aby splynuli s davem. Něco jiného je jak na náměstí parkuje černá limuzína nebo oranžové Lambo..

Odpovědět  |   | 
wtf  |  16. 07. 2019 10:34

to není pravda, záleží jak se k tomu člověk chová. Každopádně GTR a honda NSX jsou jedinný dva supersporty který se daji používat jako daily. dobře se řídí, mají dobrý rejd, pohodlný podvozek atd. jedinné co tak nesmíš používat launch control ....to je drahá sranda.
A když člověk jede předpisově tak to žere kolem deseti což je super na ty koně.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  17. 07. 2019 17:11

chtěl bych tě vidět v GTR na D1, by ti to vyklepalo orgány

Odpovědět  |   | 
Tomáš Štěrba  |  17. 07. 2019 10:57

V Ostravě jich pár jezdí a je to krása. Jezdí tu i R8 V10+, pár Ferrari, McClaren, jednou do roka/dvou vidí člověk Lambo, ale tenhle Nisan je jiný. Všechny výše zmiňované auta jsou taková Exotika a to je jejich kouzlo. Je to ale všechno na jedno brdo. GT-R ale, to je Dinosaurus, který si vás přijel dát k snídani. Nevypadá jako konvenční Supersport, ale jako sporťák z dětských představ a čmáranic. Je to pecka.
Snad další generaci nezmrvi. Mě osobně se ten uhlazeny koncept (který myslím i vyrobili) moc nelíbí. Už moc zapadá do konfekce.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A