Nissan GT-R Evo, odlehčená verze v roce 2010

Sotva byl představen sportovní Nissan GT-R, tedy nástupce legendárního Skyline GT-R, přichází první informace o chystané odlehčené a výkonné verzi. Ta se na trhu objeví až v roce 2010 s tím, že představení proběhne zhruba v polovině roku 2009.

Tip: Podrobné představení Nissanu GT-R naleznete zde.

A co přinese tato verze nového? Základem všeho bude snížení pohotovostní hmotnosti o zhruba 100 kg. Hmotnost by se tak měla pohybovat okolo 1 600 kg, což určitě prospěje dynamice a mrštnosti. Snížení bude provedeno nasazením většího množství hliníkových a karbonových dílů.

K této dietě by mělo přijít i navýšení výkonu a to ze současných 480 koní na výsledných zhruba 530. K tomu dostane GT-R nové odladění podvozku a také posílený brzdový systém, který bude více vyhovovat vyloženě sportovní jízdě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R
Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků