Nissan GT-R a 911 na „brzdě”: jaká je realita?

11 komentářů

Tomáš B
15. března • 12:21

Četl jsem v anglickém testu, že ten rozdíl k dobru pro GT-R bude pravděpodobně dělat ta nová dvouuspojkovou převodovka - prý to řadí neskutečně! Jo jo za 2mil. Kč super autíčko:-P

richie
17. března • 9:02

Změřit automat/dsg na brzdě je velký problém. Aut tohoto typu jsme měřili několik a je to vždy problém. Automat totiž řadí a podřazuje jak zběsilý. I když ho člověk nechá chvíli zadaptovat, stojí to vždy za bačkoru. To ti potvrdí jak na Jarově (brzda Maha), tak u Srby (brzda Bosch). Dokonce, když jsme měřili novou A4 2.0TDI CR (manuál!) tak po vypnutí ESP se ESP znovu automaticky zaplo asi v 70km/h, po vytažení pojistky ESP auto jelo do cca 3200 ot, pak to zavřela elektronika. By mě zajímalo, jak to ti kucí americký měřili. Té elektroniky a automatiky v dnešních autech je fakt dost B-]Pro redakci: jestli jsem to tedy dobře pochopil, naměřený výkon je na kolech (resp. na nábojích kol v druhém případě), tzn. skutečný výkon motoru je daleko vyšší.

Jiří Duchoň
17. března • 23:14

Dobrý den, ano, je to tak, "kucí americký" měřili to, co se přes všechny převody dostává ke kolům, resp. pneumatikám, takže měrný výkon motoru je určitě vyšší.

S3 MTM
17. března • 15:07

Podle toho co jsem viděl - video s Harrisem na okruhu + jeho komentáře + spousta testů v časácích, je to spíš 2spojková sekvenčka než DSG (tím myslím ve srovnání s 2spojkovým automatem DSG u VW grupu, co se chování v provozu týče), nicméně poznámku chápu.

roti
15. března • 21:22

klidně napiš, že jsi to četl v Carautu - za to se nemusíš stydět :-D

Tomáš B
17. března • 8:35

já se stydím jen před ženskejma:-D:-D:-D

JB
15. března • 17:21

Asi není žádným překvapením, že výrobci uvádí výkon motoru na spojce, avšak na kole už to je trochu jinak.A co se stane až i Porsche dostane dvouspojkovou převodovku;-), raději nedomýšlet...

nornik
15. března • 17:50

i tak mu bude chybet nahon na vsechny 4 ...

ples
15. března • 18:11

Fanda, ktery nevi, ze turbo ma 4x4? :-O

Radek Ondrášík
15. března • 17:59

Porsche má pohon všech kol

S3 MTM
16. března • 20:06

Kde se bude GT-R dát koupit? Prosím o zjištění, je to důležité. Asi je totiž potřeba ho zamulvit brzo. Mám trochu obavu, aby vůbec pro náš mini trh něco uvolnili :-/
Koupit v Německu určitě půjde, ale co pak servis. Vím, že pokud si člověk koupí u dealera funglovku, chovají se úplně jinak, když něco potřebuje opravit...
B-]

Doporučujeme

Články odjinud