Nissan GT-R 2012 pokořil stovku za 2,84 s

Nissan GT-R 2012 pokořil stovku za 2,84 s

Nissan GT-R prošel faceliftem. Poprvé od uvedení tohoto modelu na trh došlo v rámci modernizace k výraznějším zásahům do dvakrát přeplňovaného benzinové šestiválce a díky tomu k nárůstu maximálního výkonu na 550 koní. Točivý moment povyrostl na 632 Nm. Upravoval se také podvozek a spoustu dalších větších či menších detailů.

Nissan GT-R 2012: dále vylepšená ikona

Nissan GT-R 2012: dále vylepšená ikona

Celkově je díky všem novinkám GT-R rychlejší. Původní verze zvládala sprint z nuly na stovku za 3,5 s, další provedení bylo o půl vteřiny rychlejší, a jak ukazuje následující video, nejnovější GT-R dokáže jít s časem dokonce pod tři vteřiny. Tým specialistů naměřil na okruhu Sendai Hi-land výsledek 2,84 s. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků