Nissan GT-R 2012 pokořil stovku za 2,84 s

Nissan GT-R 2012 pokořil stovku za 2,84 s

Nissan GT-R prošel faceliftem. Poprvé od uvedení tohoto modelu na trh došlo v rámci modernizace k výraznějším zásahům do dvakrát přeplňovaného benzinové šestiválce a díky tomu k nárůstu maximálního výkonu na 550 koní. Točivý moment povyrostl na 632 Nm. Upravoval se také podvozek a spoustu dalších větších či menších detailů.

Nissan GT-R 2012: dále vylepšená ikona

Nissan GT-R 2012: dále vylepšená ikona

Celkově je díky všem novinkám GT-R rychlejší. Původní verze zvládala sprint z nuly na stovku za 3,5 s, další provedení bylo o půl vteřiny rychlejší, a jak ukazuje následující video, nejnovější GT-R dokáže jít s časem dokonce pod tři vteřiny. Tým specialistů naměřil na okruhu Sendai Hi-land výsledek 2,84 s. 

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský