Nissan GT-R 2010: známe specifikace pro Evropu

Na tomto místě jsme vás nedávno informovali o modernizacích, které Nissan připravil pro japonskou verzi svého superúspěšného vozu GT-R modelového roku 2010. Netrvalo dlouho a Nissan nyní upřesnil údaje pro evropské provedení.

Většina z úprav se skrývá pod karosérií. Konstruktéři odladili přední pružicí jednotky pro lepší komfort, zároveň pak „přitvrdili“ při volbě materiálu a průměru silentbloků na zadní nápravě pro zlepšení kontaktu řidiče s vozem během průjezdů zatáčkami. Změn doznala i převodovka, kdy agregát v automatickém režimu podřazuje z šestky na pětku později, ale naopak zrychluje změny z 4. na 3. a z 3. na 2. stupeň. Ve spodním krytu motoru přibylo dodatečné vedení chladicího vzduchu k výfuku a převodovce, k jejímuž chlazení nově napomáhají i trubky chladiče o větším průřezu. A je zde ještě jedna úprava převodovky - tužší přední závěs, jenž má za úkol snížit vibrace při plném zatížení. 

Nové štíty zadních brzd snižují aerodynamický hluk a zároveň zlepšují chlazení, přepracovaná regulace dělení brzdné síly nyní mírně favorizuje právě brzdy zadních kol, čímž se údajně zlepšila stabilita při razantním zpomalení v zatáčce na suchém povrchu. Méně je již zajímavé snížení emisí CO2 o 3 g na 295 g/km, což ale novému provedení Nissanu GT-R umožní plnit normu Euro V. Ke snížení hluku přenášeného do interiéru má přispět posílená izolace v zadních sedadlech a opěradlech. Řidič nový Nissan na první pohled odhalí jen podle mírně upravených nárazníků a upraveného přístrojového štítu, do výbavy však přibyl i vylepšený navigační systém s pevným diskem 40 GB.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků