Nissan EXA - kouzlo variability

5 komentářů

jzk
3. ledna • 13:21

no sportovni ambice asi nemel ale presto 1.6 se 120k urcite dokazala s autem lehkym jen 1060kg zahybat dost slusne. Spousta dnesnich aut by si asi mohla nechat jen zdat

645i
1. ledna • 17:17

Tomasi, to sbirate Nissany ? Zajimalo by mne, jak se na takove auto shani nahradni dily, a kam to jezdite opravovat ... Jinak auto super, mam rad tyhle zvlastni auta, jsou proste neokoukane a navic je jich po svete jako safranu :)

tomas
1. ledna • 19:35

nezvierame... ako podvozkovo je to nissan sunny n13, len diesel tam nedavali a je to o dost nizsie takze sa zda ze lezis na zemi inak pohoda

tomas
1. ledna • 12:31

Toto sa casto nevidi...ale boli tam az 4 druhy motorov....E16i, GA16i, a spomenute CA16DE, a vrchol CA18DE...co sa tyka zadnych brzd tak konucove boli tusim az od roku 1989 v ponuke...predtym iba bubnove. Ako auto to nie je kazove, mame doma 3 kusy jeden z najslabsim motorom a 2 s najsilnejsim.

baboon
1. ledna • 11:47

Díky autorovi za článek :-) - EXA jsem nikdy neviděl, ale v roce 1982 to bylo opravdu průlomové.
Jen mi z boční linie napadla trochu podobnost s Volvem 480 a pak jsem si vzpomněl, že podobně "universální" záď (ovšem bez modulárního systemu) chystala v r. 1988 Škoda do prototypu Forman Varia, který se nakonec nevyráběl ...
Čtivý článek - super!

Doporučujeme

Články odjinud