Nissan e-NV200 Workspace: Mobilní kancelář budoucnosti

Už vás nebaví pracovat v běžné kanceláři? Nissan má pro vás stylové mobilní řešení!

Lidé dnes čím dál více pracují kdy a kde chtějí. Takzvaný „hot-desking“, kdy má více zaměstnanců jen jednu židli, na které se střídají a jinak pracují v terénu, je u firem populární. Tomu se již snaží přizpůsobit i výrobci aut, kteří nabízí pojízdnou kancelář pro ty, kteří nemají svou kancelář vždy po ruce.

Nissan označuje svůj koncept Workspace první elektrickou mobilní kanceláří na světě. Nákladní prostor byl kompletně předělán designéry Studia Hardie, kteří platí za specialisty na využívání malého prostoru. Jelikož základ v podobě Nissanu e-NV200 se svou velikostí řadí mezi menší dodávky, tento um zde byl skutečně zapotřebí.

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

Uživatel má k dispozici vše, co si jen ve své kanceláři může přát. Počítač s dotykovou obrazovkou včetně myši a klávesnice je hlavním pracovním nástrojem. Hned naproti se efektně vyklápí kávovar pro „nouzová“ espressa. V přední části zase najdeme dvě židle, z nichž jedna se dá sklopit a vytvořit tak stůl. Nezbytností je také malá chladnička a elektronická výbava. Ta čítá bezdrátové nabíjení telefonu, Wi-Fi a audiosoustavu s bluetooth. Na zadních dveřích se dá přichytit skládací kolo. Zřejmě pro relaxaci, nebo pro případ, že řidiči dojde „šťáva“. Ze zadního nárazníku vyjíždí podlážka, která je jakýmsi spojením vnitřního a vnějšího prostoru.

Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?  

Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?  

O atmosféru se stará panoramatická střecha, dřevěné obložení a diodové podsvícení ovládané prostřednictvím chytrého telefonu. Designér Will Hardie k projektu říká: „Už jsme se zapojili do úprav mnoha netradičních prostor, ale v elektromobilu jsme ještě nepracovali. Věříme, že blízká budoucnost přeje navrácení poctivého řemesla. Takového, díky kterému jsme mohli vyrobit tento vůz.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků