Nissan e-NV200 Workspace: Mobilní kancelář budoucnosti

Už vás nebaví pracovat v běžné kanceláři? Nissan má pro vás stylové mobilní řešení!

Lidé dnes čím dál více pracují kdy a kde chtějí. Takzvaný „hot-desking“, kdy má více zaměstnanců jen jednu židli, na které se střídají a jinak pracují v terénu, je u firem populární. Tomu se již snaží přizpůsobit i výrobci aut, kteří nabízí pojízdnou kancelář pro ty, kteří nemají svou kancelář vždy po ruce.

Nissan označuje svůj koncept Workspace první elektrickou mobilní kanceláří na světě. Nákladní prostor byl kompletně předělán designéry Studia Hardie, kteří platí za specialisty na využívání malého prostoru. Jelikož základ v podobě Nissanu e-NV200 se svou velikostí řadí mezi menší dodávky, tento um zde byl skutečně zapotřebí.

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

Elektrický Nissan NV200 oficiálně vstoupil na český trh. Levný není

Uživatel má k dispozici vše, co si jen ve své kanceláři může přát. Počítač s dotykovou obrazovkou včetně myši a klávesnice je hlavním pracovním nástrojem. Hned naproti se efektně vyklápí kávovar pro „nouzová“ espressa. V přední části zase najdeme dvě židle, z nichž jedna se dá sklopit a vytvořit tak stůl. Nezbytností je také malá chladnička a elektronická výbava. Ta čítá bezdrátové nabíjení telefonu, Wi-Fi a audiosoustavu s bluetooth. Na zadních dveřích se dá přichytit skládací kolo. Zřejmě pro relaxaci, nebo pro případ, že řidiči dojde „šťáva“. Ze zadního nárazníku vyjíždí podlážka, která je jakýmsi spojením vnitřního a vnějšího prostoru.

Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?  

Co se stane, když zkřížíte Nissan NV200 a typické londýnské taxi?  

O atmosféru se stará panoramatická střecha, dřevěné obložení a diodové podsvícení ovládané prostřednictvím chytrého telefonu. Designér Will Hardie k projektu říká: „Už jsme se zapojili do úprav mnoha netradičních prostor, ale v elektromobilu jsme ještě nepracovali. Věříme, že blízká budoucnost přeje navrácení poctivého řemesla. Takového, díky kterému jsme mohli vyrobit tento vůz.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 42 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků