Nissan dále trápí německou konkurenci agresivní kampaní

32 komentářů

Jakub Chromý (Robspier)
8. srpna • 19:00

Nissan by měl pochopit,že kvality vozů Porsche,Audi a BMW mají dlouholetou tradici a tím jestli je Nissan rychlejší je určitě neohrozí. Ono aby se ten jejich Nissan 370Z taky rychleji nerozpad;-)

Petr
11. května • 21:19

Rád se nechám poučit, jaký sportovní vůz vyrábělo Audi na přelomu 60. a 70. let, jehož řada pokračuje dodnes.

Dejv0001
27. července • 22:23

nemám vůbc nic proti takovým reklamám...když na to dotyčný má..at ukáže světu že je lepší než ostatní...například chlubit se tím a tím podle mě není špatné..........ale je tu pár háčků....když se nissan naváží do ikon celosvětového automobilového průmyslu je to jak kdyby větnamec na tržnici prodával svoje zboží s tím že má hezčí a levnější boty než např.značka Adidas.. :D německé auta udávají směr a nissan bodá do vosího hnízda...kdyby jakákoliv značka chtěla..zadupe nissana do země...ono se to možná stane a já budu jenom rád... většinou každému motoristickému sportu vládnou nějaké značky... mě by zajímalo kterému vládne nissan :) tato značka podle mě nemá na o aby si utahovala z tak těžké konkurence.

peer
29. července • 15:53

a ty si odkial? Nissan ma dlhu historiu sportovych modelov a moze zakopat cele audi do zeme. Si nastuduj co to o nissane a potom tu taraj. A prestan si uz honit nad tou stupiditou zvanou TT.

Petr
11. května • 21:12

Přesně tak, neznám jediný sporťák od Audi, který by existoval v době vzniku Z-ové řady Nissanu/Datsunu. Něco jiného je Porsche, kdybych si měl vybrat mezi 911 ze 70. let a Nissanem 240Z, asi bych váhal...

mrazik
28. července • 10:45

Doporucuji si nastudovat historii automobilky Nissan, hlavne jeho sportovnich modelu - Zetka, Skyline atd.

Skyline
28. července • 0:58

Zaprve ikonou je mozna Porsche, ale tezko faceliftovany folcvagn, takze bych to tak nehrotil. Jak bude jakakoliv znacka zadupavat Nissan do zeme bych si rad precetl vic :-D A ze na to Nissan nema? Tys ten clanek necetl? Naopak, oni na to nejen maji, oni to i delaji a delaji to tak dobre, ze trapni Nemci fnukaji jak urazene barbiny.A mimochodem - ty reklamy rozhodne nenavrhl Nissan, ale nejaka medialni agentura, temer 100% v Evrope (jako treba Grey, Nissan s nimi drive delal hodne, dnes nevim).

jancula
27. července • 21:11

Neviem, čo si chce nissan týmto dokázať. Nôže si narobíť viac škody ako úžitku. Niekomu sa to môže zdať trápne úmyselne zhadzovať konkurenciu. Veď na to majú prísť zákazníci, v čom jednotlivé autá vynikajú. Pripadá mi to také pchanie sa do zadku ... Veď Porsche by tiež mohlo jazdiť z nissanom a nápisom: "Chcel by som mať taký kvalitný interiér a cool image ako Posrche." Ale k tomu sa zase porsche nezníži. pretože si musí udržiavať svoju prémiovú úroveň. B-]

Zelí
27. července • 20:54

Známé pořekadlo praví, že pes, který štěká, nekouše. A to přesně vystihuje stav věci. Kdo si kupuje auto, aby s ním jezdil na sevsmyčce. Nikdo. A pro běžný celoroční provoz jsou dotčení konkurenti prostě lepší.
Zajímavé je, že se mistři z nissanu nepustili do srovnání s vette. Tam by asi vyhořeli jak s cenou tak s výkonem.

Nommo
27. července • 13:08

To s tim Nýrburringem zas tak vtipny nebylo (hlavne, ze to bylo na Z370 a ne GTR), ale tohle se povedlo. To Porsche bych klido ridil... B-]A vubec hlasku: „Přál bych si být tak rychlý jako Nissan 370Z,“ bych si klido dal na auto sam... B-]

Tomas B
27. července • 14:14

Povedená a vtipná reklama!

GT-R
27. července • 12:21

chalani ukazali ze na to maju gule.
presne ako auta co robia...

ja-ne
28. července • 13:33

NO NEVIEM KAMO.. MAL SOM TU MOZNOST MAT ZAPOZIVANY NISSAN 350Z A TEDA JE TO PKNY KYBLIK.. KVALITA SPTACOVANIE PRISERNA.... V AUTE JE UZ 2 MOTOR AJ PREVODOVKA A TO NEHOVORIM O ODIDENOM RIADENI A LUCIACIMI SA LOZISKAMY.. PRITOM MAJITEL AUTA NIEJE ZAVODNIK ANI ZDALEKA.. 350Z VNIMA AKO IMIDZOVU HRACKU..TAK ISTO SOM BOL AJ PRISEDIACI V GTR NA SLOVAKIA RINGU. NEMOZEM POPIERAT ZE TO AUTO MA KRUTY TAH,.. ALE POROVNAVAT NISSAN A PORSCHE.. JA BY SOM BRAL PREDCA LEN TO PORSCHE LEBO SOM O NIECO ZAKOMPLEXOVANEJSI A POTRPIM SI NA ZNACKY..B-]

K
28. července • 14:01

Jestli koupis Porsche misto Nissanu kvuli znacce, tak si hlavne blb :-D Hlavni duvod pro Porsche je ze jezdi bozsky, jeste lip jak Nissan. To ale řepa jako ty tezko pozna, ze ;-) A kdo to pozna, ma moznost si vybrat, prihodit k Nissanu cca tretinu navrch a mit o kousek lip jezdici Porsche, nebo usetrit hodne penez?Jo a vypni ten caps lock, umime cist i normalni pismena.

ekrok
27. července • 10:03

Obecne timto typem srovnavaci reklamy opovrhuju, ale tohle provedeni je fakt goood B-]

Radek.
27. července • 10:45

A může mi někdo vysvětlit, co je sakra tak zlého na srovnávací reklamě?
Máme snad nafurt v tom zaprděném zahnívajícím rybníčku, kde jediné politicky korektní srovnávací kritérium je "běžný prací prášek"?
Dtto třeba u "nedotknutelných" mobilních operátorů a nebo výrobců aut - ti už na hlavě nemají parohy, ale hroudu žluklého másla...

ekrok
27. července • 15:09

Ja ti to klidne vysvetlim .. ;-)Jde o to, ze pri srovnavani srovnavas pouze to, co se ti hodi do kramu... Coz muze byt zavadejici.Argumenty typu, at si kazdej srovnava co chce a zakaznik at se rozhodne sam, neberu. Nejsem zvedavej ma miliardu reklam typu, my mame lepsi todle, oni zase todle a tamti jsou nejlepsi v tomdle.Pokud budu chtit nejake srovnani, udelam si ho sam.Toz tak

Radek.
27. července • 18:25

Jinými slovy: Místo občas nepříjemných argumentů radši uvědomněle zkousneš, že všichni musí nadosmrti konzumovat sterilní pindy typu "MY JSME JEDNIČKY"...

ekrok
28. července • 8:45

Nemusis konzumovat vubec nic. A dokonce bych ti to doporucoval. Vsak kdo se dneska ridi reklamou, ze B-]Od reklamy si slibuju, ze leda tak pobavi. Tahle pobavila. Sice na cizi ucet, ale to je u srandy bezna vec.Ale jeste jednou, srovnavaci reklama je ubohost. Uz jen proto, ze v te reklame nedavas prostor pro vyjadreni prave konkurenci, kterou srovnavas. Muzes si tedy tlachat, co chces a a co se ti hodi. Svyho casu udelal snad podobnou reklamu Cee'd na Focus. Taky traparna nejvetsi. Z takovy reklamy nezjistis, jaky auto je vlastne lepsi. Jen se nechas ovlivnovat tim, cim te reklama ovlivnovat chce. Takovej clovek je jeste vetsi ovce nez ten, kterej da na ty sterilni pindy.A ze to jsou v tomhle pripade objektivne merene veliciny? No a co. Druhy auto treba vede v tech, ktery se zas tak objektivne merit nedaj. Ale to uz se samozrejme nedovime ;-)

Harry
27. července • 11:00

Imo je to preventivni ochrana pred nekonecnymi spory a hadkami. Nekdo si tu mysli, ze by to mezi sebou firmy nezvladly, tak se to radsi zakaze a kazdy si placa sva nej* proti necemu jinemu...Praxe ze zemi, kde to zakazane neni, ale ukazuje, ze s tim neni problem. Proste se poukaze na rozdil ve faktickych vlastnostech - tezko Porsche zpochybni, ze za vice penez prodava mene toho ci onoho. Kontrovat by melo tim, ze ma vice neceho jineho, i kdyby to image mela byt. Branit se tomu u soudu je bullshit...

Brouk
27. července • 9:51

Z meho pohledu je to skvela reklama pro Nissan, splnila ucel. Nemecke automobilky, proti kterym je kampan vedena by udelaly lepe, kdyby to vubec nekomentovaly. Takto si toho akorat vsimlo vic lidi.

Rhinox
27. července • 10:48

Presne tak! Aneb jak se rika, rozmazanej exkrement proste pachne. Zbytecne do toho nemecti vyrobci vrtaji, jenom to bude dyl v mediich. Nejlepsi co mohly udelat je mlcet, protoze ta reklama (jakkoli agresivni) ma vlastne pravdu. A vzteklym dusanim nozicek tu pravdu nezmeni...

Thor
27. července • 19:49

Vzpomínám si na pěknou reklamu. Vodafone a jeho parohy na budkách O2. Kdyby si toho O2 nevšímalo, nikdo by o tom ani nevěděl. O2 to rozvířilo a jsou akorát za trapáky. :-D:-D:-D

lunochod
27. července • 8:49

Konečně má někdo smysl pro humor - to srovnání cen je fakt strašné

IO
27. července • 8:55

Pekne... konecne nejake prijemne osviezenie a zmena oproti beznym reklamam :-P:-D

Ufi
27. července • 8:38

musí mít o 50 koní navíc, aby byli o 0,1s rychlejší, což je v reále prd. a ještě se tím chlubí

Brouk
27. července • 9:48

Tak to jses kamo pekne mimo. 0.1 s znamena pri techto casech hodne. A chlubit se maji cim, kdyz za mene penez prodavaji lepsi karu (lepsi v tech vlastnostech, pro ktere je stavena).

Ufi
27. července • 11:39

tak to gratuluji, jestli dokážete poznat při zrychlení, že vám auto nezrychlilo za 5,4, ale za 5,3s. který že to jste jezdec F1?

RRR
27. července • 17:34

O,1s tak to je kauf.

Thor
27. července • 19:45

O 0,1 s 6 000 GBP. Máš pravdu, to je opravdu kauf :-P:-D:-P

Shimi
27. července • 11:56

to Ufi: Zkus se nad tím, cos napsal, zamyslet. Dej si to celý do kontextu s autama z článku a třeba tě to trkne ;-)

dtsmaniac
27. července • 12:03

Počítám dobře, že ten rozdíl udělá tak půl dýlky auta? (~2.8m, počítáno pro 100km/h)

Doporučujeme

Články odjinud