Nissan bude vyvíjet vlastní plug-in hybrid

Toyota a GM hodlají v časovém horizontu dvou let nabídnout nový typ hybridů s přívlastkem plug-in. V praxi to neznamená nic jiného, než to, že baterie svého hybridního vozu budete moci dobít prostřednictvím zapojení kabelu do elektrické zásuvky. Pohled na toto řešení nabídla třeba automobilka Volvo, která na loňském frankfurtském autosalonu představila model C30 plug-in.

K této „dvojce“ vyvíjející plug-in hybridy se však možná časem přidá i další velký hráč, a sice automobilka Nissan, která jen před několika týdny představila svůj první prototyp hybridního pohonného systému, který se má do sériové výroby dostat až v roce 2010. Podle slov mluvčího, automobilka stále hledá další možnosti alternativního pohonu a je velice pravděpodobné, že nastávající hybrid bude právě z kategorie plug-in.

V každém případě má však Nissan, co se týče segmentu hybridních vozů, před sebou ještě dlouhou cestu. Testovací Infiniti G35 se zmiňovaným hybridním ústrojím byl prý plný nedostatků, které se zvenčí projevovaly zejména zvýšenými vibracemi motorové části a trháním při aktivaci systému regenerativního brzdění.

Klepněte pro větší obrázek
Testovací Infiniti G35
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků