Nový elektromobil Nissan Ariya má 400 koní a ujede 500 km. Vypadá skvostně!

desing jak lexus.

Odpovědět  |   | 
hulineq sulineq  |  15. 07. 2020 19:07

No pane, pane jo! Pokud tohle ma byt elektromobil urceny pro sire masy, tak bych rekl, ze s danymi parametry, designem a cenou se tedy Nissan trefil do cerneho.

Jiste, design je velmi odvazny a hodne lidi muze odrazdit, neb vypada prilis sci-fi. Na druhou stranu hodne lidi se prave z toho sameho duvodu nadchne a mohou mit pocit, ze budoucnost konecne prichazi a elektromobily zacinaji vypadat tak, jak si je jiz cele dakady predstavovali.

4x4 futuristicky vypadajici elektromobil s udajnym dojezdem 460 km za 1 mega je neco, co musim zacit brat naprosto vazne.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 07. 2020 19:57

Já to brát vážně nemusím - bydlím totiž v bytě jako většina populace

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  15. 07. 2020 22:00


Tak prodlužku 100 m z okna a jedu, né ?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  15. 07. 2020 22:26

V Japonsku mega, u nás tak o 450k víc, počítám.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  15. 07. 2020 09:15

taky prius na steroidoch

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  15. 07. 2020 09:23

Když porovnám s iX3, tak je to nádherný auto. Některé modely BMW jsou svým designem až směšné. Porovnám-li cenu, proč bych si měl BMW iX3 koupit? Bravo Nissan!

Odpovědět  |   | 
volič ANO  |  15. 07. 2020 10:11

Tým ANO ve složení Ing. Babiš, JUDr. Schillerová a Ing. Havlíček nám zlevní naftu o 3 Kč (možná i více!). Nesmyslné elektromobily populární možná tak v nějaké pražské kavárně nás vůbec nezajímají. Je to slepá neekonomická a neekologická cesta. Nejekologičtější je auto, které nebylo vyrobeno. Já ještě minimálně 5 let zůstávám u Octavie 1.9 TDI 81 kW a pak ji nahradím jinou dieselovou Octavií zase alespoň na 15, možná 20 let. Je to lepší než střídat jedovaté baterie po dvou letech a dobíjet proudem z uhlí a nerecyklovatelných solárů a větrníků zabíjejících ptáky. Ty větrníky mimochodem také brzdí vzdušné proudění a způsobují bezprecedentní sucho na kontinentu!

Odpovědět  |   | 

Babis a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu. Nechal bych vas vy zkur.vysyni zaplatit vsechny ty skody ktere ten slovenskej imbecil s tou tlustou zpocenou svini napacha.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 

Takovému kriplovi to nevysvětlíš. On vidí jenom ty tři koruny a po večerech honí ptáka nad Schillerovou a Krávou Dostálovou.

Odpovědět  |   | 
volič ANO  |  15. 07. 2020 12:19

Ha ha, hezky jste se odkopali. Alespoň je vidět, jak jste vy antibabišovci směšní, resp. "chytří". O příštího roku jste navíc bez Kalouska, tak to už pak nedáte dohromady ani jednu smysluplnou větu. Ten lotr alespoň uměl mluvit.

Odpovědět  |   | 

A ten slovenskej Hurensohn mluvit umi? Maximalne jazykem davno vyhynulych kmenu, ty inceste. Premierem je posledni obdobi, pak bude delat devku na Mirove.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  15. 07. 2020 12:35

Tak se s tou svou milovanou zavřete v garáži, hezky ji nahřejte a pár minut se kochejte tím, jak krásně vrčí... Příval zelené energie se dostaví vzápětí...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 07. 2020 15:17

???

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  15. 07. 2020 19:28

Jsi holt komik!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 07. 2020 20:23

Co si budeme povídat, největší průser, pro tuto zemi, jsou voliči, jako ty. Pro kus žvance zaprodají kohokoliv a cokoliv.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  15. 07. 2020 10:15

a co na to Teslafun ... kdy jim konečně dojde, že auta musí vyrábět výrobci aut a ne nějaký geek, který to má jako odbočku od svýho spaceprogramu, asi aby odletěl na jinou planetu

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 07. 2020 10:37

Tesla štěkání ostatních neřeší, prodává stále více a více. To ostatní ji musí dohánět, ne ona je.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 07. 2020 17:50

Tesla stále prodává pod výrobními náklady, čili je stále ve ztrátě. Nikdy nic nevydělala a nikdy nic nevydělá. To není její cíl.
V čr pokud je firma stále v účetní ztrátě berňál na ni zaklekne a je po ní.
Z toho např. koncern bolí hlava. Je nikdo nebude dotovat jako teslu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 07. 2020 20:10

Ale Tesla není v ČR, a navíc vytrvale investuje do rozvoje a nových technologií. To ale nemůžeš pochopit, když máš místo mozku zelí. Pro Teslu by vůbec nebyl problém vyrábět se ziskem, ale proč by to dělali, když mají přísun financí na rozvoj jistý?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  15. 07. 2020 22:18

Musk by místo vymýšlení nových technologií možná měl pohlídat kvalitu svých výrobků.
Já vím, že ty jeho rakety odhazují za letu vyhořelé stupně, ale proč to zkouší i na autech při projetí louže to tedy netuším.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 07. 2020 17:27

Jo jo, to se samozřejmě "tradičním" značkám vůbec, ale vůbec nikdy nestalo...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  16. 07. 2020 18:50

Takže od roku 2018 několik případů
In 2018, when Tesla was still ramping up production of the Model 3, we reported on several owners who had issues with their rear bumpers falling off after driving through rain or water puddles.
At the time, Tesla said that it was investigating the situation, but we never heard back from the automaker about the issue.
Firma dodnes hraje mrtvého brouka.
Dám jen dvě reakce z diskuse , které se mi líbí :
1.This is part of the technology. Legacy car owners wouldnt understand
2. Less weight better range

K vaší poznámce. Já o tom nevím, vy ano, dejte odkaz.

Odpovědět  |   | 

Mas pravdu experte, treba takovej Mercedes proda za rok vic e-aut nez Tesla za den a koncern jejich slavne e-auto jeste ani nenaucil jezdit.

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  15. 07. 2020 15:22

A kolik prodá těch elektronických nebo hybridnich?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 07. 2020 10:39

Interiér celkem fajn, co se týká vzhledu. Dotykové plochy na ovládání se mi líbí už méně, funkčnost a praktičnost nám ostatně ukázal VW. Technicky nemám nic proti, taková klasika. Ale proč to, sakra, musí být zvenku tak ošklivé?

Odpovědět  |   | 
praptak  |  15. 07. 2020 10:49

Dalši elektro paskvil

Odpovědět  |   | 
bill  |  15. 07. 2020 12:29

aneb parodie, když auto stráví víc času doplňováním energie než jejím využitím

Odpovědět  |   | 
volič ANO (51% v 2021)  |  15. 07. 2020 19:35

Dobře jsi jim to nandal! Naftu natankuju za pár minut a teď bude provoz levný jako na LPG!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  15. 07. 2020 20:12

Já ti nevím, ale 450 km za padesát minut opravdu neujedeš...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 07. 2020 12:05

Před pár lety "Multipla je tak hnusná, že nic hnusnějšího už nikdo navrhnout nemůže" mi přijde, že někteří to vzali jako výzvu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 07. 2020 13:23

Super

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

dnes | Lukáš Prejzek | 7 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro