Super
Před pár lety "Multipla je tak hnusná, že nic hnusnějšího už nikdo navrhnout nemůže" mi přijde, že někteří to vzali jako výzvu:-D
Dalši elektro paskvil:-(
aneb parodie, když auto stráví víc času doplňováním energie než jejím využitím
Já ti nevím, ale 450 km za padesát minut opravdu neujedeš...
Dobře jsi jim to nandal! Naftu natankuju za pár minut a teď bude provoz levný jako na LPG!
Interiér celkem fajn, co se týká vzhledu. Dotykové plochy na ovládání se mi líbí už méně, funkčnost a praktičnost nám ostatně ukázal VW. Technicky nemám nic proti, taková klasika. Ale proč to, sakra, musí být zvenku tak ošklivé? :-(
a co na to Teslafun ... kdy jim konečně dojde, že auta musí vyrábět výrobci aut a ne nějaký geek, který to má jako odbočku od svýho spaceprogramu, asi aby odletěl na jinou planetu
Mas pravdu experte, treba takovej Mercedes proda za rok vic e-aut nez Tesla za den a koncern jejich slavne e-auto jeste ani nenaucil jezdit.
A kolik prodá těch elektronických nebo hybridnich?
Tesla štěkání ostatních neřeší, prodává stále více a více. To ostatní ji musí dohánět, ne ona je. :-)
Tesla stále prodává pod výrobními náklady, čili je stále ve ztrátě. Nikdy nic nevydělala a nikdy nic nevydělá. To není její cíl. V čr pokud je firma stále v účetní ztrátě berňál na ni zaklekne a je po ní.Z toho např. koncern bolí hlava. Je nikdo nebude dotovat jako teslu.
Ale Tesla není v ČR, a navíc vytrvale investuje do rozvoje a nových technologií. To ale nemůžeš pochopit, když máš místo mozku zelí. Pro Teslu by vůbec nebyl problém vyrábět se ziskem, ale proč by to dělali, když mají přísun financí na rozvoj jistý?
Musk by místo vymýšlení nových technologií možná měl pohlídat kvalitu svých výrobků.Já vím, že ty jeho rakety odhazují za letu vyhořelé stupně, ale proč to zkouší i na autech při projetí louže to tedy netuším.https://www.youtube.com/watch...
Jo jo, to se samozřejmě "tradičním" značkám vůbec, ale vůbec nikdy nestalo...
Takže od roku 2018 několik případůIn 2018, when Tesla was still ramping up production of the Model 3, we reported on several owners who had issues with their rear bumpers falling off after driving through rain or water puddles.At the time, Tesla said that it was investigating the situation, but we never heard back from the automaker about the issue.Firma dodnes hraje mrtvého brouka.Dám jen dvě reakce z diskuse , které se mi líbí :1.This is part of the technology. Legacy car owners wouldnt understand2. Less weight better range :-DK vaší poznámce. Já o tom nevím, vy ano, dejte odkaz.
Tým ANO ve složení Ing. Babiš, JUDr. Schillerová a Ing. Havlíček nám zlevní naftu o 3 Kč (možná i více!). Nesmyslné elektromobily populární možná tak v nějaké pražské kavárně nás vůbec nezajímají. Je to slepá neekonomická a neekologická cesta. Nejekologičtější je auto, které nebylo vyrobeno. Já ještě minimálně 5 let zůstávám u Octavie 1.9 TDI 81 kW a pak ji nahradím jinou dieselovou Octavií zase alespoň na 15, možná 20 let. Je to lepší než střídat jedovaté baterie po dvou letech a dobíjet proudem z uhlí a nerecyklovatelných solárů a větrníků zabíjejících ptáky. Ty větrníky mimochodem také brzdí vzdušné proudění a způsobují bezprecedentní sucho na kontinentu!
Tak se s tou svou milovanou zavřete v garáži, hezky ji nahřejte a pár minut se kochejte tím, jak krásně vrčí... Příval zelené energie se dostaví vzápětí...
Jsi holt komik!
Co si budeme povídat, největší průser, pro tuto zemi, jsou voliči, jako ty. Pro kus žvance zaprodají kohokoliv a cokoliv.
???
Babis a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu. Nechal bych vas vy zkur.vysyni zaplatit vsechny ty skody ktere ten slovenskej imbecil s tou tlustou zpocenou svini napacha.
Takovému kriplovi to nevysvětlíš. On vidí jenom ty tři koruny a po večerech honí ptáka nad Schillerovou a Krávou Dostálovou.
Ha ha, hezky jste se odkopali. Alespoň je vidět, jak jste vy antibabišovci směšní, resp. "chytří". O příštího roku jste navíc bez Kalouska, tak to už pak nedáte dohromady ani jednu smysluplnou větu. Ten lotr alespoň uměl mluvit.
A ten slovenskej Hurensohn mluvit umi? Maximalne jazykem davno vyhynulych kmenu, ty inceste. Premierem je posledni obdobi, pak bude delat devku na Mirove.
Když porovnám s iX3, tak je to nádherný auto. Některé modely BMW jsou svým designem až směšné. Porovnám-li cenu, proč bych si měl BMW iX3 koupit? Bravo Nissan!
taky prius na steroidoch
desing jak lexus.
No pane, pane jo! Pokud tohle ma byt elektromobil urceny pro sire masy, tak bych rekl, ze s danymi parametry, designem a cenou se tedy Nissan trefil do cerneho.Jiste, design je velmi odvazny a hodne lidi muze odrazdit, neb vypada prilis sci-fi. Na druhou stranu hodne lidi se prave z toho sameho duvodu nadchne a mohou mit pocit, ze budoucnost konecne prichazi a elektromobily zacinaji vypadat tak, jak si je jiz cele dakady predstavovali.4x4 futuristicky vypadajici elektromobil s udajnym dojezdem 460 km za 1 mega je neco, co musim zacit brat naprosto vazne.
V Japonsku mega, u nás tak o 450k víc, počítám.
Já to brát vážně nemusím - bydlím totiž v bytě jako většina populace:-):-P
:-))Tak prodlužku 100 m z okna a jedu, né ?:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.