Nissan 370Z v úpravě Nismo se již rýsuje

Fandové ultimativních japonských sporťáků se již brzy dočkají. O další kreaci od Nisma víme konečně vše podstatné.

Finální verze nového Nissanu 370Z ještě ani nebyla pořádně známá, ale příznivci ladičské společnosti Nismo již živě diskutovali o jeho konverzi s typicky nekompromisním vzhledem. Oficiální snímky Nissanu 370Z již naštěstí známe, psali jsme o něm třeba na tomto místě, ale o plánované modifikaci od Nisma máme zatím jen kusé informace. A doplnit je můžeme pokoutně získanými kopiemi připravovaného katalogu. Nový Nissan 370Z by se měl oficiálně představit na lednovém autosalonu v Los Angeles a prodeje by měly být zahájeny bezprostředně poté.

Jisté je, že nový paket Nismo určený pro Nissan 370Z se bude jmenovat S-Tune. Před několika týdny se objevil první snímek zadního pohledu takto upraveného vozu, z něhož byly patrny nové karosářské panely po stranách, stavitelný zadní spoiler ži nový difuzor v nárazníku, kombinovaný s třetím brzdovým světlem. Nové snímky však již ukazují, jak bude S-Tune 370Z vypadat zepředu. Záběry z nového japonského katalogu ukazují části paketů S-Tune Aero a Performance a ve svém závěru zřejmě také budoucí ceny. Zde se hovoří o variantách S, T a ST a celková cena takto upraveného vozu by se měla dostat za hranici 35 000 dolarů v závoslosti na rozsahu provedených úprav.

Nismo je oficiálním interním úpravcem automobilky Nissan a jedná se o zkratku Nissan Motorsport. Toto oddělení úzce spolupracuje přímo s vývojovými kancelářemi, takže může vyvíjet modifikace přímo odpovádající původním konceptům a zdůrazňující přirozeného ducha vozů Nissan. V živé paměti máme třeba jeho působivou kreaci pro jedinečný model GT-R, jež se vyznačuje kompletní škálou úprav včetně modifikací pro zlepšení výkonu, aerodynamiky a interiéru.

Sady úprav pro Nissan 370Z budou přitom vycházet z podobných konceptů jako u typu GT-R. Těšit se proto můžeme na v podobném duchu vedené rozšíření přídě s „lízátkem“ pod nárazníkem, prahové spoilery, chrániče zadních blatníků, nový výfukový systém vyrobený z nerezové oceli, kované ráfky nismo LMZ5 o průměru 19 palců, tužší pérování či vylepšené brzdy. Pokud svůj vůz typu 370Z svěříte Nismu, můžete si být jisti, že bude v těch nejlepších rukou a v provozu jistě nesplynete s davem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z v úpravě Nismo
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků