Nissan 370Z Roadster předčasně odhalen, opět díky patentnímu úřadu

Stránky evropského patentního úřadu se opět jednou staly zdrojem prvních náčrtů zachycujících tvary, jenž si zde automobilka Nissan nechala zaregistrovat. Tentokrát se v jejich archivu objevila sada skic připravované otevřené verze Nissanu 370Z, díky které můžeme získat poměrně ucelenou představu o tomto sympatickém roadsteru.

Zatímco, většina informací ohledně této novinky je ještě zahalena rouškou tajemství, na povrch proniklo i několik neoficiálních informací. Nissan 370Z Roadster bude po vzoru svého předchůdce vybaven látkovou skládací střechou ovladatelnou elektronicky a pod kapotou se usídlí stejný 3,7 litrový šestiválec, jako je tomu u verze kupé. Podle předběžných informací se nové otevřené „zetko“ představí již v dubnu na autosalonu v New Yorku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z Roadster: nešťastně odhalen? 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků