Nissan 370Z od Senner Tuning: Asphalt Surfer

Firma Senner Tuning připravila svoji adaptaci sporťáku Nissan 370Z. Říká ji podivně, představené úpravy ale dávají smysl.

Zdá se, že se tímto projektem německý ladič Senner Tunning opět pouští na tenký led. Dosud totiž neblaze proslul především svojí loňskou stavbou na bázi Audi RS6, kterou pojmenoval White Power, tedy Bílá síla. Jakkoli odmítáme chápat, co je špatného spojení slov bílá a síla, jde-li o bíle lakovaný silný vůz, mohou se i v případě tohoto Nissanu opět najít někteří, jež budou v ambivalentní povaze bílého laku v kontrastu s jménem Asphalt Surfer hledat „skryté významy“... Ale pojďme raději k faktům.

V poslední době se u Senner Tuningu soustředili především na šlechtění vozů z Ingolstadtu. Letos v červnu jsme psali o jejich konverzi Audi S5 Sportback, na počátku září jsme zmínili také jejich práci na téma Audi A1. Nyní se vrhli více na východ. Nissan 370Z, který jsme pro vás testovali na tomto místě, se dočkal řady decentních modifikací a označení Asphalt Surfer. Použití nového programu řídicí jednotky, sportovního sání a účinnějšího chlazení stlačovaného vzduchu vyústilo ve zvýšení výkonu z výchozích 331 koní (243 kW) na 365 koní (268 kW) a točivého momentu z 366 na výsledných 400 Nm. Nový výfuk s párem koncovek o průměru 63,5 mm vozu přidává nejen na zvuku, ale také na vzhledu, na jehož krášlení se podílí rovněž „kompozitními“ fóliemi potažená zrcátka a sloupky B, jakož i černě lakované vnitřní strany obou nárazníků. 

U Senneru navíc instalovali dvacetipalcové ráfky Barracuda ze sortimentu Tzunamee Racing, jež jsou k mání v bílém a černém lakování a obouvají pneumatiky o rozměru 245/35 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Na přání se vzadu objeví ráfky ještě širší, jež hostí obutí s rozměrem 285/30 R20. Vylepšení interiéru jsou pouze velmi decentní a omezují se prakticky pouze na polepy rámečků přístrojového panelu s vzhledem uhlíkových kompozitů.

Společnost Senner Tuning tvrdí, že zákazník může s jejich pomocí přestavět tuctový Nissan 370Z k plnému obrazu svému, takže jeho stroj může klidně vypadat dočista jinak než vůz na snímcích. Za kolik vám u tohoto úpravce postaví vůz zrovna podle vašeho gusta, na to se musíte přeptat sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z od Senner Tuning jménem Asphalt Surfer
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků