Nissan 370Z od Senner Tuning: Asphalt Surfer

Firma Senner Tuning připravila svoji adaptaci sporťáku Nissan 370Z. Říká ji podivně, představené úpravy ale dávají smysl.

Zdá se, že se tímto projektem německý ladič Senner Tunning opět pouští na tenký led. Dosud totiž neblaze proslul především svojí loňskou stavbou na bázi Audi RS6, kterou pojmenoval White Power, tedy Bílá síla. Jakkoli odmítáme chápat, co je špatného spojení slov bílá a síla, jde-li o bíle lakovaný silný vůz, mohou se i v případě tohoto Nissanu opět najít někteří, jež budou v ambivalentní povaze bílého laku v kontrastu s jménem Asphalt Surfer hledat „skryté významy“... Ale pojďme raději k faktům.

V poslední době se u Senner Tuningu soustředili především na šlechtění vozů z Ingolstadtu. Letos v červnu jsme psali o jejich konverzi Audi S5 Sportback, na počátku září jsme zmínili také jejich práci na téma Audi A1. Nyní se vrhli více na východ. Nissan 370Z, který jsme pro vás testovali na tomto místě, se dočkal řady decentních modifikací a označení Asphalt Surfer. Použití nového programu řídicí jednotky, sportovního sání a účinnějšího chlazení stlačovaného vzduchu vyústilo ve zvýšení výkonu z výchozích 331 koní (243 kW) na 365 koní (268 kW) a točivého momentu z 366 na výsledných 400 Nm. Nový výfuk s párem koncovek o průměru 63,5 mm vozu přidává nejen na zvuku, ale také na vzhledu, na jehož krášlení se podílí rovněž „kompozitními“ fóliemi potažená zrcátka a sloupky B, jakož i černě lakované vnitřní strany obou nárazníků. 

U Senneru navíc instalovali dvacetipalcové ráfky Barracuda ze sortimentu Tzunamee Racing, jež jsou k mání v bílém a černém lakování a obouvají pneumatiky o rozměru 245/35 R20 vpředu a 275/30 R20 vzadu. Na přání se vzadu objeví ráfky ještě širší, jež hostí obutí s rozměrem 285/30 R20. Vylepšení interiéru jsou pouze velmi decentní a omezují se prakticky pouze na polepy rámečků přístrojového panelu s vzhledem uhlíkových kompozitů.

Společnost Senner Tuning tvrdí, že zákazník může s jejich pomocí přestavět tuctový Nissan 370Z k plnému obrazu svému, takže jeho stroj může klidně vypadat dočista jinak než vůz na snímcích. Za kolik vám u tohoto úpravce postaví vůz zrovna podle vašeho gusta, na to se musíte přeptat sami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z od Senner Tuning jménem Asphalt Surfer
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků