Nissan 370Z Nurburgring: „laděné Z” míří do Evropy

Také evropští zákazníci nyní mohou sáhnout po továrně laděném Nissanu 370Z. Co vše dostanou za svých 50 tisíc Eur?

Model Nissan 370Z (kupé jsme vám jej představili na tomto místě, roadster jsme pak podrobně rozebrali zde) je dostupný v tovární úpravě Nismo, ale pouze na trzích USA a Japonska, takže Evropané jsou o tyto stroje ochuzeni.

Ale tento nový typ má i na starém kontinentě řadu zarytých fandů, kteří jsou tímto přístupem zklamaní. Pod vlivem úspěchů na Severní smyčce německého okruhu Nürburgringu, a jejich příslibů ve vytrvalostních závodech na této dráze, však automobilka připravila alespoň nějakou náplast na bolavé evropské duše: chystá se představit limitovanou edici vozů 370Z s podtitulem Nürburgring.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je tedy jasné, kde se tvůrci této série nechali inspirovat. Múzou se jim staly žluté vozy Nissan 370Z, které se nedávno účastnily čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu. Vozy jsou vylepšeny řadou sportovních prvků a jejich celkový počet bude omezen na 80 jednotek. Není tedy překvapením, že jejich tržní cena bude této exkluzivitě podřízena a bude začínat na hodotě 50 400 eur.

Každý z vozů z edice Nürburgring bude opatřen plaketou s pořadovým číslem a jedinečnými litými ráfky OZ Racing s průměrem 19 palců, jež obouvají pneumatiky o šíři 285 mm vzadu a 255 mm vpředu. Pohonná jednotka zůstala nedotčena, pouze její zvukový projev byl modifikován použitím výfukového traktu Cobra. Pod kapotou se tedy skrývá nejnovější provedení vidlicového šestiválce s objemem 3,7 l, který je naladěn na výkon 332 koní (247 kW) a točivý moment vrcholí na jednotku s atmosférickým plněním velmi slušnou hodnotou 366 Nm. Pohonná jednotka je doplněna šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením a funkcí SynchroRev Match.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sepjetí se slavnou německou dráhou se odráží i v zajímavém prvku, jenž se nabízí za příplatek 150 eur. Jde o zvláštní kreditní kartu, jež nového majitele Nissanu 370Z Nürburgring opravňuje k účasti na veřejných jízdách, které jsou na okruhu tradičně pořádány pro rychlosti lačnou veřejnost.

Nissan 370Z Nurburgring by se měl na trhu objevit co nevidět. Zda se některý z kusů této exklusivní verze dostane i do České republiky zatím není jasné.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z Nurburgring
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků