Nissan 370Z Nurburgring: „laděné Z” míří do Evropy

Také evropští zákazníci nyní mohou sáhnout po továrně laděném Nissanu 370Z. Co vše dostanou za svých 50 tisíc Eur?

Model Nissan 370Z (kupé jsme vám jej představili na tomto místě, roadster jsme pak podrobně rozebrali zde) je dostupný v tovární úpravě Nismo, ale pouze na trzích USA a Japonska, takže Evropané jsou o tyto stroje ochuzeni.

Ale tento nový typ má i na starém kontinentě řadu zarytých fandů, kteří jsou tímto přístupem zklamaní. Pod vlivem úspěchů na Severní smyčce německého okruhu Nürburgringu, a jejich příslibů ve vytrvalostních závodech na této dráze, však automobilka připravila alespoň nějakou náplast na bolavé evropské duše: chystá se představit limitovanou edici vozů 370Z s podtitulem Nürburgring.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Je tedy jasné, kde se tvůrci této série nechali inspirovat. Múzou se jim staly žluté vozy Nissan 370Z, které se nedávno účastnily čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu. Vozy jsou vylepšeny řadou sportovních prvků a jejich celkový počet bude omezen na 80 jednotek. Není tedy překvapením, že jejich tržní cena bude této exkluzivitě podřízena a bude začínat na hodotě 50 400 eur.

Každý z vozů z edice Nürburgring bude opatřen plaketou s pořadovým číslem a jedinečnými litými ráfky OZ Racing s průměrem 19 palců, jež obouvají pneumatiky o šíři 285 mm vzadu a 255 mm vpředu. Pohonná jednotka zůstala nedotčena, pouze její zvukový projev byl modifikován použitím výfukového traktu Cobra. Pod kapotou se tedy skrývá nejnovější provedení vidlicového šestiválce s objemem 3,7 l, který je naladěn na výkon 332 koní (247 kW) a točivý moment vrcholí na jednotku s atmosférickým plněním velmi slušnou hodnotou 366 Nm. Pohonná jednotka je doplněna šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením a funkcí SynchroRev Match.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sepjetí se slavnou německou dráhou se odráží i v zajímavém prvku, jenž se nabízí za příplatek 150 eur. Jde o zvláštní kreditní kartu, jež nového majitele Nissanu 370Z Nürburgring opravňuje k účasti na veřejných jízdách, které jsou na okruhu tradičně pořádány pro rychlosti lačnou veřejnost.

Nissan 370Z Nurburgring by se měl na trhu objevit co nevidět. Zda se některý z kusů této exklusivní verze dostane i do České republiky zatím není jasné.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z Nurburgring
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků