Nissan 370Z: nové Zetko zachyceno (spy photos)

Již před časem dostupné informace o připravovaném Nissanu 370Z jsme vám přinesli v samostatném článku. Byla jen otázka času, kdy se objeví první špionážní snímky, a ten čas právě nastal. Fotografům se podařilo zachytit novou generaci Zetka při testech v plné parádě a bylo odhaleno víc, než jsme čekali.

Nissan posouval termíny příchodu nové generace kvůli přípravám jiných, převážně hybridních modelů. Jak již správně tušíte, označení 370Z ukrývá větší a výkonnější šestiválec o objemu 3,7 litru, který se v současnosti používá o vozů Infiniti. Jeho výkon bude dosahovat hodnoty 330 koní, co je o 30 více, než dává motor v současné generaci.

Další výhodou novinky bude jeho nižší hmotnost, menší rozměry (rozvor se zkrátí o 100 mm) a na základě toho se dají očekávat ještě lepší jízdní vlastnosti. Nissan slibuje i zlepšení kvality zpracování v interiéru a jeho lepší ergonomii. Na pravděpodobnou podobu vozu se můžete podívat na ilustrační fotografii.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan 370Z při testech

Klepněte pro větší obrázek Foto a ilustrace © Automedia
A jak asi bude vypadat

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků