Nissan 350Z míří do České republiky

Sportovní kupé Nissan 350Z se začne v České republice prodávat od listopadu za cenu 1280000 Kč v základním provedení a 1350000 Kč v luxusnější verzi 350Z Pack. O koupi nového Nissanu 350Z se v České republice seriózně zajímají již desítky potenciálních zákazníků.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nissan 350Z se bude od listopadu ucházet o přízeň českých zákazníků. Bude úspěšný?

Nissan 350Z se stal velkým prodejním hitem všude, kde se objevil. Ve Spojených státech už půl roku s náskokem vede žebříček nejprodávanějších sportovních vozů a v západní Evropě si ho objednala tisícovka zákazníků ještě dříve, než se dostal do prodeje. U zájemců o exkluzivní výkonné kupé za dobrou cenu boduje lákavým designem ve spojení s prvotřídní technikou závodního vozu, nejsilnějším šestiválcem ve své kategorii a komfortní výbavou.

Dvoumístný Nissan 350Z má vpředu umístěný vidlicový šestiválec o výkonu 280 koní, pohánějící 18palcová zadní kola. Dlouhý rozvor, protáhlá příď, krátké převisy vpředu i vzadu a optimální rozložení hmotnosti dávají řidiči vše, co potřebuje pro adrenalinové zážitky za volantem: precizní ovladatelnost, prvotřídní držení stopy i v extrémních situacích, výrazně tvarované anatomické sedačky s perfektním bočním vedením.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Atraktivní sporťák byl k vidění na brněnském autosalonu

Výkon bude na vozovku přenášet šestistupňová převodovka s krátkým chodem. Hnací hřídel je vyrobena z uhlíkových vláken. Obě nápravy jsou zpevněné tuhými horními vzpěrami. Nechybí přesné a citlivé řízení, účinné brzdy Brembo či aerodynamický sportovní kit. Maximální rychlost bude elektronicky omezena na 250 km/h.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků