Nismo Skyline GT-R Z-tune: yakuza a 500 koní

16 komentářů

Kail
8. července • 10:40

Ne že by Skyline byl špatnej,ale kam se to hrabe třeba na takovou NSX...

Aufoure
5. července • 0:24

Peníze by nebyly problém,ale jak bych to mohl sehnat?šlo by na zakázku vyrobit s motorem na levo?

Pete
12. května • 17:29

Tak to je fakt brutální kára, mňam

koffr
12. května • 13:50

dyk to má volant na druhej straně

delph
12. května • 8:28

za měsíc mám narozeniny tak už se můžete začít shánět kde ho seženete aby jste mmi to dali k narozeninám

ff
12. května • 20:23

no dobre teda

Kubaj
12. května • 2:47

1. "Oficiální výkon přeplňovaného dvoulitrového agregátu..." Dyt GT-R ma preplnovanej setivalec 2.8 uz v serii, tak jak to pisete v tom clanku to vypada ze normalne to je dvoulitr a az v tehle uprave od nisma ma 2.8 litr.

2. "Jen doplníme, že nová sériová řada Skylinu by se měla světu představit v roce 2007" Nemyslel jste nova seriova rada Skylinu GT-R? Nynejsi GT-R je jeste z minule verzi Skylinu, ten dnesni vypada stejne jak Infiniti GS, coz je jeho americka verze. Je zvlastni, ze zatimco jeste pred rokem na japonskych strankach nissanu tento "novy" skyline byl, ted uz jsem ho tam nenasel... Zacinam v tom mit bordel.

Skyline
12. května • 8:31

Pro Kubaje:
1) GT-R nema standardne 2.8 twinturbo, ale 2.6 twinturbo.
 
2) V USA prodavane Infiniti G sedan a G coupe jsou v Japonsku prodavane jako Skyline a Skyline coupe. Jsem zvedav, co nakonec bude z nove GT-R, protoze v JGTC (viz bod 3) jezdi Nissan s modelem 350 Z (v Japonsku prodavany jako Fairlady Z). Vice info (v anglictine) o kompletni modelove rade Nissanu v Japonsku lze najit tady: http://www.nissan.co.jp/EN/lineup.html
 
Pro autora:
3) Japonsky sampionat se nejmenuje Japan's Touring Car Championship, ale All Japan Grand Touring Car Championship, znamy pod zkratkou JGTC. Pro rok 2005 se vsak cela serie prejmenovala na Super GT. Vice info na www.jgtc.net, www.jgtcusa.net a http://supergt.net/en/.
 
Kdyz uz o necem pisu a moc toho o dane problematice nevim, nejsem linej a aspon zkusim google. Berte to tak, ze kdyz o vecech, o ktere se zajimam a o kterych toho vim pomerne hodne pisete tak nepresne, jak mam potom verit clankum o vecech, o ktere se bezne nezajimam a tedy si informace sam neoverim? Nebo mam kazdy clanek srovnavat s tim, co pisou jinde?

Kubaj
12. května • 12:41

K bodu jedna - ok, spletl jsem se, ted uz si ten obsah snad budu pamatovat, driv jsem rikal 3.2, pak 2.7, vcera jsem okopiroval to 2.8 a ono je to 2.6

K bodu dve - to vse samozrejme vim, ja jen psal, ze kdyz se podivas na http://www.nissan.co.jp, tzn. japonske stranky ne v anglictine, tak tam mezi tim cajem najdes na scrollovacim panelu vsechny modely, ale Skyline tam neni, kdezto jeste tak pred rokem byl...

Skyline
12. května • 13:41

K tomu caji: na teto strance (http://www.nissan.co.jp/PRICE/), pristupne primo z ...co.jp homepage, jsou v seznamu aut oba "skajlajny" uvedeny, takze to chce zopakovat lekce z hieroglyfu a hledat znovu Navic pochybuju, ze by v anglicke verzi byla jina auta, nez v japonske (porad jde o nabidku pro Japonsko, ne pro zbytek sveta).

Roman Daněk
12. května • 11:17

OK, sypu si popel na hlavu, moje chyba. I když s vysvětlením: název šampionátu jsem přebral z britského článku, nenapadlo mě, že Autoexpress to napsal špatně.
 
S tim motorem = taky moje chyba, včera večer jsem měl v hlavě nějakou myšlenku ohledně Imprezy a z toho vznikl ten dvoulitr, rano jsem mrkl na příspěvek a myslel jsem, že Kubaj mě Kubaj opravuje správně. Chybami se člověk učí a jen blbec vlastními => poučení pro mne pro další psaní

Kubaj
12. května • 12:35

Ja se taky poucil, R6 2.8 => 2.6

RnaliM
12. května • 10:18

Len tak pre zaujimavost, je to sice pre mna ako dlhorocneho Nissan drivera hanba (teraz Primera a X-trail) ale GT-R je stvorkolka ci zadokolka? Niekde som cital ze zaklad mojej stvorkolky Trailiku (neskor Murano a Pathfinder) ma povod v Skyline GT-R...

Skyline
12. května • 10:43

Je to samozrejme 4x4. Vseobecne je tento system, zvany ATTESA E-TS Pro povazovan za nejvymakanejsi existujici 4x4. Vykon muze byt rozdelovan v pomeru predni/zadni ze standardniho 0:100 az 50:50. System spolupracuje s rizenim vsech kol Super HICAS. Jak moc je to podobny s X-trailem ale netusim.

Roman Daněk
12. května • 7:19

Sériový R34 má pod kapotou samozřejmě přeplň. motor 2.8 V6 => diky za upozornění. A  ve té druhé větě: celý článek je o verzi GT-R  Ale doplnil jsem to označení i do te druhé věty, aby to nemátlo ostatní čtenáře.

Sep
12. května • 8:00

ach jo ... R6 2.6 twin turbo je motor, ktery maji Skyliny od dob R32ky .....  viz http://www.skylinegtr.com/SPECS.html ... kdyz uz pisete o legende, tak aspon s uctou 

Doporučujeme

Články odjinud