Nismo představilo sadu úprav pro Nissan GT-R

A je to tady. Nismo právě upřesnilo informace o svých vylepšeních pro Nissan GT-R. Japonský drahokam se dočkal řádného vybroušení.

A stalo se tak právě v den, kdy jeden z našich čtenářů v diskusi k článku o úspěchu Viperu ACR na Nürburgringu tvrdil, že prý ať jen počkáme, až Nismo, dvorní ladič u Nissanu, zapracuje na Nissanu GT-R. Nissan od představení tohoto modelu průběžně představil různé prvky doplňkových výkonnostní výbavy, ale teprve nyní přichází jejich ucelený set. Zatím je k dispozici pouze na trhu v Japonsku a stojí nezanedbatelných 50 200 dolarů.

Nismo svůj paket podtrhlo instalací upraveného podvozku (Chassis Package), jenž sestává ze stavitelných tlumičů Bilstein Damptronic, tužších pružin Nismo a dvacetipalcových tvrzených ráfků Rays o šířce 9,5 palců vpředu a 10,5 palců vzadu. Interiéru dominují anatomická sedadla Recaro podepsaná Nismem a čalouněná kůží. I přes svůj takřka závodní charakter obsahují boční airbagy, ale postrádají elektrické nastavování, čímž se podařilo uspořit 6 kg hmotnosti. 

Výfukový systém byl modifikován rozsáhlým použitím slitin s příměsí titanu a pod vozem je opatřen kompozitovým krytem pro snížení odporu vzduchu. Na veškeré úpravy se vztahuje záruka na tři roky, nebo do ujetí 60 000 km, jež je platná dokonce i v případech, že modifikované díly poškodíte třeba na okruhu. Nevýhodou je, že pro udržení záruky budete muset každý rok svůj upravený Nissan GT-R posílat do autorizovaného servisního centra Nismo, kde projde důkladnou posezónní prohlídkou...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nismo Nissan GT-R

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků