Nismo představilo sadu úprav pro Nissan GT-R

A je to tady. Nismo právě upřesnilo informace o svých vylepšeních pro Nissan GT-R. Japonský drahokam se dočkal řádného vybroušení.

A stalo se tak právě v den, kdy jeden z našich čtenářů v diskusi k článku o úspěchu Viperu ACR na Nürburgringu tvrdil, že prý ať jen počkáme, až Nismo, dvorní ladič u Nissanu, zapracuje na Nissanu GT-R. Nissan od představení tohoto modelu průběžně představil různé prvky doplňkových výkonnostní výbavy, ale teprve nyní přichází jejich ucelený set. Zatím je k dispozici pouze na trhu v Japonsku a stojí nezanedbatelných 50 200 dolarů.

Nismo svůj paket podtrhlo instalací upraveného podvozku (Chassis Package), jenž sestává ze stavitelných tlumičů Bilstein Damptronic, tužších pružin Nismo a dvacetipalcových tvrzených ráfků Rays o šířce 9,5 palců vpředu a 10,5 palců vzadu. Interiéru dominují anatomická sedadla Recaro podepsaná Nismem a čalouněná kůží. I přes svůj takřka závodní charakter obsahují boční airbagy, ale postrádají elektrické nastavování, čímž se podařilo uspořit 6 kg hmotnosti. 

Výfukový systém byl modifikován rozsáhlým použitím slitin s příměsí titanu a pod vozem je opatřen kompozitovým krytem pro snížení odporu vzduchu. Na veškeré úpravy se vztahuje záruka na tři roky, nebo do ujetí 60 000 km, jež je platná dokonce i v případech, že modifikované díly poškodíte třeba na okruhu. Nevýhodou je, že pro udržení záruky budete muset každý rok svůj upravený Nissan GT-R posílat do autorizovaného servisního centra Nismo, kde projde důkladnou posezónní prohlídkou...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nismo Nissan GT-R

 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 7 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků