Nismo představilo sadu úprav pro Nissan GT-R

A je to tady. Nismo právě upřesnilo informace o svých vylepšeních pro Nissan GT-R. Japonský drahokam se dočkal řádného vybroušení.

A stalo se tak právě v den, kdy jeden z našich čtenářů v diskusi k článku o úspěchu Viperu ACR na Nürburgringu tvrdil, že prý ať jen počkáme, až Nismo, dvorní ladič u Nissanu, zapracuje na Nissanu GT-R. Nissan od představení tohoto modelu průběžně představil různé prvky doplňkových výkonnostní výbavy, ale teprve nyní přichází jejich ucelený set. Zatím je k dispozici pouze na trhu v Japonsku a stojí nezanedbatelných 50 200 dolarů.

Nismo svůj paket podtrhlo instalací upraveného podvozku (Chassis Package), jenž sestává ze stavitelných tlumičů Bilstein Damptronic, tužších pružin Nismo a dvacetipalcových tvrzených ráfků Rays o šířce 9,5 palců vpředu a 10,5 palců vzadu. Interiéru dominují anatomická sedadla Recaro podepsaná Nismem a čalouněná kůží. I přes svůj takřka závodní charakter obsahují boční airbagy, ale postrádají elektrické nastavování, čímž se podařilo uspořit 6 kg hmotnosti. 

Výfukový systém byl modifikován rozsáhlým použitím slitin s příměsí titanu a pod vozem je opatřen kompozitovým krytem pro snížení odporu vzduchu. Na veškeré úpravy se vztahuje záruka na tři roky, nebo do ujetí 60 000 km, jež je platná dokonce i v případech, že modifikované díly poškodíte třeba na okruhu. Nevýhodou je, že pro udržení záruky budete muset každý rok svůj upravený Nissan GT-R posílat do autorizovaného servisního centra Nismo, kde projde důkladnou posezónní prohlídkou...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nismo Nissan GT-R

 

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků