Nismo 370Z S-Tune: další foto vyladěné novinky

Přibližně měsíc po oficiálním odhalení nového sportovního kupé z dílny Nissanu se na internetu objevily i další fotografie originální upravené verze, kterou nemá na svědomí nikdo jiný, než sportovní divize Nissanu Nismo. Jak jsme už zmínili před dvěma týdny, Nismo 370Z bude dostupný hned ve dvou naladěním - S-Tune Performance a levnější S-Tune Aero.

Nyní se v podstatě již podruhé můžeme podívat, jak vypadá verze S-Tune Aero a můžeme si říci, že rozhodně se nemá za co stydět. Nissan 370Z dostal do vínku kompletní bodykit, jenž podtrhuje dravost a sportovní potenciál tohoto vozu, přičemž ani ladnost a elegance nezůstala stranou. Zatímco zezadu pravděpodobně nejvíce upoutá pozornost mohutný difuzor zdobený dvěma chromovými koncovka,o výfuku, z profilu pak zaujmou 19-ti palcová hliníková kola. Z těch méně viditelných úprav pak můžeme jmenovat třeba sportovní tlumiče nebo větší brzdové kotouče. Kdy se konečně dovíme kompletní údaje o tomto voze, zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
NISMO 370Z S-Tune

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků