Ted najedu se svými elektromobily o cca 30% méně, než v létě. A to je teplota okolo -3°C. Až bude -20, bude dojezd zřejmě na méně než 50%. Pro mé potřeby tedy již na hranici použitelnosti. ( dojezdy mám u obou aut okolo 200km) Jak to je s některejma dnešníma autama, např i3 a pod, který nenajedou ani 200km v létě, co jako s tim na zimu??? Já mám u obou aut nezávislé topení, a nevyužívám baterie k topení. Kam dojedou ty dnešní keply se spirálou k topení???
Myslím, že topia tepelným čerpadlom a majú aj vyhrievané akumulátory.
Pokud to doplnění energie nebude snadné (protože vybité baterie bude po výměně nutné nabíjet a co když zrovna žádné nabité v daném místě a čase nebudou), za jak dlouho by asi mohl servisní vůz Nio vyhledat vozidlo, kterému má pomoci? Stihne to dřív, než se mu také vybijí baterie, nebo k tomu budou používat servisní vozidla se spalovacím motorem? ;-)
Máte chybu v nadpisu: "Za cenu Testy Model X".Koukal jsem na anglické články, Nio ES8 stojí tuším nějakých 68 tisíc dolarů v Číně, Model X začíná na dvojnásobku díky dovoznímu clu, takže P100D bude pravděpodobněji ještě dražší. Každopádně, Model X 75D stojí v EU 77 tisíc euro, takže by o tolik dražší oproti Nio ES8 v EU nebyl.Ale jsem rád, čím více elektromobilů se bude vyrábět, tím bude menší cena a větší výběr, za mě palec nahoru. :) Snad se dostane i do Evropy.Klidně tu mohlo být víc fotek, na netu jsem jich našel mraky, včetně kufru, sedadel a podobných blbovinek. :) Jen by mě zajímalo, či má taky frunk, takovou fotku jsem nikde nenašel.
Urcite znate co to znamena kdyz se rika ze je neco "na baterky"
Za cenu poloviny Testy mě to nezajímá. To kdyby to bylo za cenu poloviny Tesly!
Taky jde o to jak dlouho to vydrží než se to rozpadne poskládánkovice
A co tě k té myšlence vede?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.