Za cenu Tesly Model X si koupíte dvě tato elektrická SUV. Zájem je obrovský!

Vypítko  |  19. 12. 2017 15:28

Taky jde o to jak dlouho to vydrží než se to rozpadne poskládánkovice

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 12. 2017 23:16

A co tě k té myšlence vede?

Odpovědět  |   | 
čech  |  19. 12. 2017 16:03

Za cenu poloviny Testy mě to nezajímá. To kdyby to bylo za cenu poloviny Tesly!

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 12. 2017 16:06

Máte chybu v nadpisu: "Za cenu Testy Model X".
Koukal jsem na anglické články, Nio ES8 stojí tuším nějakých 68 tisíc dolarů v Číně, Model X začíná na dvojnásobku díky dovoznímu clu, takže P100D bude pravděpodobněji ještě dražší. Každopádně, Model X 75D stojí v EU 77 tisíc euro, takže by o tolik dražší oproti Nio ES8 v EU nebyl.

Ale jsem rád, čím více elektromobilů se bude vyrábět, tím bude menší cena a větší výběr, za mě palec nahoru. :) Snad se dostane i do Evropy.

Klidně tu mohlo být víc fotek, na netu jsem jich našel mraky, včetně kufru, sedadel a podobných blbovinek. :) Jen by mě zajímalo, či má taky frunk, takovou fotku jsem nikde nenašel.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  23. 12. 2017 12:43

Urcite znate co to znamena kdyz se rika ze je neco "na baterky"

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  19. 12. 2017 17:23

Pokud to doplnění energie nebude snadné (protože vybité baterie bude po výměně nutné nabíjet a co když zrovna žádné nabité v daném místě a čase nebudou), za jak dlouho by asi mohl servisní vůz Nio vyhledat vozidlo, kterému má pomoci? Stihne to dřív, než se mu také vybijí baterie, nebo k tomu budou používat servisní vozidla se spalovacím motorem?

Odpovědět  |   | 
fic  |  20. 12. 2017 10:13

Ted najedu se svými elektromobily o cca 30% méně, než v létě. A to je teplota okolo -3°C. Až bude -20, bude dojezd zřejmě na méně než 50%. Pro mé potřeby tedy již na hranici použitelnosti. ( dojezdy mám u obou aut okolo 200km) Jak to je s některejma dnešníma autama, např i3 a pod, který nenajedou ani 200km v létě, co jako s tim na zimu???
Já mám u obou aut nezávislé topení, a nevyužívám baterie k topení. Kam dojedou ty dnešní keply se spirálou k topení???

Odpovědět  |   | 
JozefSk  |  22. 12. 2017 07:19

Myslím, že topia tepelným čerpadlom a majú aj vyhrievané akumulátory.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 48 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A