Nikola představí elektrické tahače již v dubnu. K mání bude i evropská verze

Vyrábí buginy, tahače a chystá se také na vodní skútry. Společnost Nikola Motor Company se může pochlubit velice širokým portfoliem.

Společnost Nikola Motor Company, která si přivlastnila křestní jméno vynálezce Tesly, se na veřejnosti nejvíce blýskla s konceptem vodíkového tahače v loňském roce. Vzhledem k tomu, že se ekologický náklaďák představil dva měsíce po Muskově Tesle Semi, byl jeho úděl jasný. Vylovit Tesle rybník, a to pokud možno, co nejdříve.

Vodíkový tahač Nikola One poprvé v pohybu. Dává větší smysl než Tesla Semi?

Vodíkový tahač Nikola One poprvé v pohybu. Dává větší smysl než Tesla Semi?

Nyní se ovšem konkurenční vlny zcela vyrovnaly díky novému počinu arizonské automobilky. Novinka se totiž, kromě vodíkového pohonu, bude nabízet i v čistě elektrické variantě. Nikola totiž láká na koncept Two, který se představí již v dubnu tohoto roku.

Upoutávka na tahač proběhla prostřednictvím oficiálního obrázku, který znázorňuje siluetu a osvětlení. Kromě Nikoly Two by se měl představit i model Tre, což bude to samé, jen v evropské verzi. Tahače lze bude možné hned po premiéře objednávat. Pro elektrické varianty bude možné zvolit 500 kWh, 750 kWh a 1000 kWh verze baterie.

Prototypy Tesla Semi zachyceny na nabíjecí stanici. Už po 212 km jízdy

Prototypy Tesla Semi zachyceny na nabíjecí stanici. Už po 212 km jízdy

Více technických detailů zatím bohužel neznáme. Těžko můžeme určit, co od této společnosti v tomto segmentu čekat. Kromě tahačů totiž nyní vyrábí i futuristické elektrické buginy pro dovádění na každém povrchu.

Předseda představenstva společnosti Nikola Trevor Milton tvrdí, že jeho náklaďáky změní celý svět. No, není malých cílů. Pravdou je, že koncepty vozů vypadají naprosto úchvatně a přítomnost těchto tahačů nejen v pravých pruzích na dálnici by byla přinejmenším na pohled pěkná změna.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků