Nikkei ocenil vůz Hyundai XG

Přední japonský ekonomický denník Nihon Keizai Shimbun – známý díky svému indexu na burze cenných papírů pod jménem Nikkei – označil model Hyundai XG za nejpozoruhodnější výrobek, který v průběhu roku 2001 vstoupil na japonský automobilový trh.
Nikkei ocenil vůz Hyundai XG
Vůz XG si podle automobilových odborníků Nikkei zasloužil velmi příznivé hodnocení za obdivuhodnou kombinaci kvality, výkonu, ohleduplnosti k životnímu prostředí, pohodlí, konkurenceschopnosti a ceny.

První rok na trhu

Přestože automobily značky Hyundai v průběhu prvního roku na japonském trhu zaznamenaly Klepněte pro větší obrázekpomalý start, objem jejich prodeje během posledního čtvrtletí prudce stoupl a v prosinci společnost prodala téměř tolik kusů, jako v průběhu prvních šesti měsíců.

Vzhledem k prodeji více než tisíce vozů na jednom z nejnáročnějších trhů s nejvyšší konkurencí očekává společnost Hyundai Motor Company, že ve svém rozvoji bude v Japonsku dále pokračovat. Hlouběji do povědomí japonských motoristů se Hyundai určitě zapíše také jako oficiální automobilový partner světového poháru FIFA 2002.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků