Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Nikdy neříkej nikdy. BMW koketuje s modelem M7, který nikdy nechtělo

Nabídka sportovních modelů BMW  „M“ by se v budoucnu mohla rozrůst o vlajkovou loď BMW M7, založenou na limuzíně sedmičkové řady. Naznačil to šéfkonstruktér divize M Albert Biermann v rozhovoru pro britský Autocar

„Rád bych v tom segmentu trhu soutěžil,“ řekl. „Jsou tam peníze, které stačí zvednout.“

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Biermann dále vysvětluje, že produktové plány jeho oddělení zatím s modelem M7 nepočítají. Přesto je jeho vyjádření důležité. Naznačuje totiž další posun ve vnímání značky M ve vedení mnichovské automobilky. 

Před deseti lety se její představitelé zapřísahali, že nikdy neudělají M verze modelů X5 a 7. Jejich vysoká hmotnost a velké rozměry byly podle tehdejšího paradigmatu neslučitelné s hodnotami představovanými ikonickým písmenem.

Jak to dopadlo v případě velkých SUV, víme dobře. Modely X5 M a X6 M se už nějakou dobu vesele prodávají. Loni k nim přibyly také varianty M50d, poháněné tri-turbodieselem. A když může značku M vozit těžkotonážní SUV, proč by si ji nezasloužil velký sedan? 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků