Newyorská policie dostala 250 Smartů. Ve skutečnosti tím povýšila

Vozy Smart ForTwo nahradí v ulicích New Yorku legendární tříkolky, kterých se místní policie nyní zbavuje.

Praktičnost a agilita – to byly hlavní důvody úřadu Support Service Bureau pro koupi nejmenších vozů z koncernu Daimler. Policisté si krom rozměrů pochvalují i patřičný komfort, který je s tříkolkami neporovnatelný. Kvitují tak i klimatizaci, která v letních vedrech přijde vhod.

Italská policie má o jedno BMW i3 méně. Shořelo...

Italská policie má o jedno BMW i3 méně. Shořelo...

„Smart dělá svými rozměry a ovladatelností v městském provozu mou práci jednodušší, lidem přijdou naše nová auta i roztomilá,“ říká strážník Ralph Jefferson. Těžko říct, jestli právě roztomilost je u policejních vozů žádoucí vlastností, na druhou stranu městské vozy by hrůzu pouštět neměly.

Policie v USA špehuje řidiče z auta označeného logem Google

Policie v USA špehuje řidiče z auta označeného logem Google

Policejní vozidla jsou zbarvena v typické bílo-modré kombinaci s majáky na střeše, která jsou svou velikostí smartům přizpůsobena. Jinak je technika s běžnými smarty shodná. Newyorští policisté využívali výhod těchto mini vozů i v minulosti, nyní však budou k vidění v mnohem hojnějším počtu. Celkem 250 smartů doplní 9000 jiných automobilů, které newyorská policie v současné době provozuje. Sto jich již bylo dodáno, dalších 150 bude následovat.

Italská policie si převzala dvě Alfy Romeo Giulia QV o výkonu 510 k

Italská policie si převzala dvě Alfy Romeo Giulia QV o výkonu 510 k

Malé a ekologické vozy jsou v posledních letech u záchranných složek oblíbené. Nedávno si například londýnští hasiči pořídili BMW i3 s prodlužovačem dojezdu. Stejný vůz využívají i policisté například v Rakousku, Itálii či Rumunsku. Elektrický Smart ForTwo ED sloužil i u pražské záchranné služby.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků