Elektrickým motocyklem už dnes nejspíš nikoho neohromíte. Takové nové společnosti s motorkami do zásuvky vykukují ze země v podstatě každý den. Pak je tu ale francouzská firma Newron Motors, která přišla s něčím neokoukaným. Také sice staví elektrický motocykl, ale přistupuje k němu jako k umění. Newron Motors

Elektrickým motocyklem už dnes nejspíš nikoho neohromíte. Takové nové společnosti s motorkami do zásuvky vykukují ze země v podstatě každý den. Pak je tu ale francouzská firma Newron Motors, která přišla s něčím neokoukaným. Také sice staví elektrický motocykl, ale přistupuje k němu jako k umění. | Newron Motors

Typ EV-1 velmi zajímavě kombinuje technologii s uměním. Centrem motocyklu je velký tubus, ve kterém jsou uložené akumulátory. Okolo něj je pak umělecky vytvořená karoserie ze dřeva. Výsledek designově velmi připomíná směr steampunk, který kombinuje moderní technologie s prvky z období páry. Newron Motors

Typ EV-1 velmi zajímavě kombinuje technologii s uměním. Centrem motocyklu je velký tubus, ve kterém jsou uložené akumulátory. Okolo něj je pak umělecky vytvořená karoserie ze dřeva. Výsledek designově velmi připomíná směr steampunk, který kombinuje moderní technologie s prvky z období páry. | Newron Motors

Motocykl pohání elektromotor o výkonu 70 kW a 240 N.m točivého momentu. Na stovku dokáže zrychlit za tři vteřiny a maximální rychlost je omezena na 220 km/h. Plně nabitá Lithium-iontová baterie o neuvedené kapacitě vydrží motorce na 300 kilometrů jízdy po městě, nebo 220 kilometrů při vyšších rychlostech na dálnici.  Newron Motors

Motocykl pohání elektromotor o výkonu 70 kW a 240 N.m točivého momentu. Na stovku dokáže zrychlit za tři vteřiny a maximální rychlost je omezena na 220 km/h. Plně nabitá Lithium-iontová baterie o neuvedené kapacitě vydrží motorce na 300 kilometrů jízdy po městě, nebo 220 kilometrů při vyšších rychlostech na dálnici.  | Newron Motors

Motocykl umožňuje rychlonabíjení a na 80 % kapacity se dostane za 40 minut. Francouzský start-up již spustil předobjednávky. Musíte si ale pospíšit, vznikne jich pouze 12. Každý tento unikátní motocykl vyjde na v přepočtu 1,7 milionu korun. Newron Motors

Motocykl umožňuje rychlonabíjení a na 80 % kapacity se dostane za 40 minut. Francouzský start-up již spustil předobjednávky. Musíte si ale pospíšit, vznikne jich pouze 12. Každý tento unikátní motocykl vyjde na v přepočtu 1,7 milionu korun. | Newron Motors

 Newron Motors

| Newron Motors

 Newron Motors

| Newron Motors

 Newron Motors

| Newron Motors

Typ EV-1 velmi zajímavě kombinuje technologii s uměním. Centrem motocyklu je velký tubus, ve kterém jsou uložené akumulátory. Okolo něj je pak umělecky vytvořená karoserie ze dřeva. Výsledek designově velmi připomíná směr steampunk, který kombinuje moderní technologie s prvky z období páry. Newron Motors
Motocykl pohání elektromotor o výkonu 70 kW a 240 N.m točivého momentu. Na stovku dokáže zrychlit za tři vteřiny a maximální rychlost je omezena na 220 km/h. Plně nabitá Lithium-iontová baterie o neuvedené kapacitě vydrží motorce na 300 kilometrů jízdy po městě, nebo 220 kilometrů při vyšších rychlostech na dálnici.  Newron Motors
Motocykl umožňuje rychlonabíjení a na 80 % kapacity se dostane za 40 minut. Francouzský start-up již spustil předobjednávky. Musíte si ale pospíšit, vznikne jich pouze 12. Každý tento unikátní motocykl vyjde na v přepočtu 1,7 milionu korun. Newron Motors
 Newron Motors
7
Fotogalerie

Elektrická motorka ze dřeva je umění na kolech. Francouzi ji prodávají za zhruba 1,6 milionu

EV-1 sice vypadá jako designová jednohubka, ale jde o velmi schopný stroj. Na stovku zrychlí za 3 vteřiny a na jedno nabití ujede až 300 km.

Elektrickým motocyklem už dnes nejspíš nikoho neohromíte. Takové nové společnosti s motorkami do zásuvky vykukují ze země v podstatě každý den. Pak je tu ale francouzská firma Newron Motors, která přišla s něčím neokoukaným. Také sice staví elektrický motocykl, ale přistupuje k němu jako k umění.

Typ EV-1 velmi zajímavě kombinuje technologii s uměním. Centrem motocyklu je velký tubus, ve kterém jsou uložené akumulátory. Okolo něj je pak umělecky vytvořená karoserie ze dřeva. Výsledek designově velmi připomíná směr steampunk, který kombinuje moderní technologie s prvky z období páry.

Motocykl pohání elektromotor o výkonu 70 kW a točivém momentu 240 N.m. Na stovku dokáže zrychlit za tři vteřiny a maximální rychlost je omezena na 220 km/h. Plně nabitá lithium-iontová baterie o neuvedené kapacitě vydrží motorce na 300 kilometrů jízdy po městě, nebo 220 kilometrů při vyšších rychlostech na dálnici. 

Motocykl umožňuje rychlonabíjení a na 80 % kapacity se dostane za 40 minut. Francouzský start-up svůj výtvor původně nechtěl prodávat, ale nyní změnil názor a již spustil předobjednávky. Musíte si ale pospíšit, vznikne pouze 12 kusů. Každý tento unikátní motocykl vyjde v přepočtu na 1,6 milionu Kč včetně platby za předobjednávku.

Doporučujeme

Články odjinud