New York: sportovní Nissan Altima SE-R

Ve své expozici na americkém autosalonu 2004 New York International Auto Show, začínajícím 8. dubna, Nissan představí sportovně laděný vůz Altima SE-R modelového roku 2005.

Standardní 3,5 litrový motor V6 Altimy je ve verzi SE-R vyladěn na vyšší výkon, přesahující 250 koní. Současně s tím prošel vylepšením podvozek. Přední i zadní pružiny jsou ve srovnání s běžnou Altimou mnohem tužší a silnější jsou také stabilizátory. Altima SE-R nastupuje s pneumatikami 225/45 R18 rychlostní kategorie W, obutými na osmnáctipalcových kolech z lehké slitiny.

Exteriér SE-R nabízí samozřejmě množství efektních detailů včetně nové přídě i zádě vozu, barevných brzdových třmenů, kompaktních mlhovek, nového zadního spojleru a prahových nástavců, nebo mohutné zdvojené koncovky výfuku. V interiéru Altima SE-R při veškerém komfortu nezapře sportovní rysy: zaujmou především anatomická, kůží potažená přední sedadla s vloženými rudými nebo stříbrnými poli, tmavé chromování a trojitý přístrojový panel ve středu palubní desky, podobný tomu z legendárního 350Z.

V „ostré“ verzi SE-R doposud prodával jen sportovní Nissan Sentra, uvedením Altimy se tedy nabídka pro sportovně založené příznivce Nissanu významně rozšířila. Podobně jako paleta modelové řady Altima. Vůz, který byl ve své modernizované podobě uveden na americký trh teprve letos v únoru se dvěma typy motoru a ve čtyřech stupních výbavy, tak dostává šestou verzi, zacílenou na sportovně založené řidiče. K vysokému výkonu a komfortu navíc přidá i velmi příznivou cenu pod 30.000 USD. Nová Altima SE-R přijde do prodeje v USA uprostřed září 2004.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků