New York: sportovní Nissan Altima SE-R

Ve své expozici na americkém autosalonu 2004 New York International Auto Show, začínajícím 8. dubna, Nissan představí sportovně laděný vůz Altima SE-R modelového roku 2005.

Standardní 3,5 litrový motor V6 Altimy je ve verzi SE-R vyladěn na vyšší výkon, přesahující 250 koní. Současně s tím prošel vylepšením podvozek. Přední i zadní pružiny jsou ve srovnání s běžnou Altimou mnohem tužší a silnější jsou také stabilizátory. Altima SE-R nastupuje s pneumatikami 225/45 R18 rychlostní kategorie W, obutými na osmnáctipalcových kolech z lehké slitiny.

Exteriér SE-R nabízí samozřejmě množství efektních detailů včetně nové přídě i zádě vozu, barevných brzdových třmenů, kompaktních mlhovek, nového zadního spojleru a prahových nástavců, nebo mohutné zdvojené koncovky výfuku. V interiéru Altima SE-R při veškerém komfortu nezapře sportovní rysy: zaujmou především anatomická, kůží potažená přední sedadla s vloženými rudými nebo stříbrnými poli, tmavé chromování a trojitý přístrojový panel ve středu palubní desky, podobný tomu z legendárního 350Z.

V „ostré“ verzi SE-R doposud prodával jen sportovní Nissan Sentra, uvedením Altimy se tedy nabídka pro sportovně založené příznivce Nissanu významně rozšířila. Podobně jako paleta modelové řady Altima. Vůz, který byl ve své modernizované podobě uveden na americký trh teprve letos v únoru se dvěma typy motoru a ve čtyřech stupních výbavy, tak dostává šestou verzi, zacílenou na sportovně založené řidiče. K vysokému výkonu a komfortu navíc přidá i velmi příznivou cenu pod 30.000 USD. Nová Altima SE-R přijde do prodeje v USA uprostřed září 2004.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků