New York 2016 živě: Prohlédněte si facelift Toyoty GT86

Ani Toyota nechybí na autosalonu v New Yorku, kde kromě jiného ukázala také modernizované kupé GT86. To jsme si už dříve mohli prohlédnout na oficiálních fotkách, dnes můžeme nabídnout reálné snímky přímo z autosalonu.

Facelift Toyoty GT86 je tady. Do prodeje dorazí na podzim

Facelift Toyoty GT86 je tady. Do prodeje dorazí na podzim

Toyota GT86 dostala v rámci faceliftu novou přední část s agresivnějším nárazníkem, jiná jsou i přední světla, měnily se taktéž koncové svítilny a do interiéru se nastěhovala například nová sedadla a jiný volant.

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

Test: Toyota GT86 – rychlost je na nic  

To nejdůležitější ovšem představuje vylepšený podvozek, který dostal nové tlumiče a pružiny. Automobilka slibuje ještě lepší ovladatelnost a samozřejmě zábavnější chování na silnic.

Do Evropy se modernizované GT86 dostane na podzim. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2013
Stav: 69 336 km
Cena: 150 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2008
Stav: 25 128 km
Cena: 146 000 Kč
Toyota Yaris 1,3
Rok výroby: 2011
Stav: 64 304 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků